Shoplog Etos

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

etos

Vandaag heb ik een shoplog voor jullie! Ik ging naar de Etos voor shampoo en kwam ineens een grote bak tegen met heel veel dingen voor maar 1 euro. Kijk je mee naar wat ik heb gekocht?

Zoals je ziet heb ik veel geluk gehad, want er lagen nog hele leuke dingen tussen!

etos overview

Ziet er gezellig uit hè, zo allemaal bij elkaar?

yes to carrots

Als eerste greep ik meteen naar deze enorme fles Yes to Tomatoes douchegel. Wat is ie groot! (Zo zie je maar weer, size matters…) Er zit wel 500 ml douchegel in, daar kan ik wel even mee vooruit. Ik heb nog nooit iets van Yes to … gebruikt, dus ik was erg benieuwd. Ik zie de producten wel eens staan bij Etos of Sephora, maar vind het dan toch nog best prijzig. Nu kan ik het mooi een keer proberen voor weinig! Hier ben ik heel blij mee.

bourjois

Het volgende product dat in mijn mandje belandde is deze heerlijke douchegel van Bourjois. Ik heb wel vaker douchegels (en andere verzorgingsproducten, zoals deodorants) van Bourjois gebruikt, maar deze ‘Minerale Douche’ nog nooit. Hij ziet er erg clean en fris uit, en dat er op de voorkant staat dat er geen parabenen in zitten maakt me ook vrolijk. Ik ben benieuwd!

twee deo's

Ook heb ik twee deodorants gekocht, allebei van Nivea. Deodorant is nooit verkeerd om extra te hebben, en helemaal niet voor deze prijs. De eerste (links op de foto) is een grote blauwe spray-deo. Hij is niet heel bijzonder, ook al staat er op de fles dat hij tot 48 uur beschermt. Ik vraag me altijd af waarom fabrikanten dit soort claims op producten zetten als het vaak niet waar is. Bovendien douchen mensen iedere dag dus dan was je de deo er toch weer af? Ik vind het wel fijn om een spray deo in mijn tas te hebben voor het geval ik even bij moet sprayen gedurende de dag.

Het kleine witte tubetje vind ik erg interessant. Het is een creme-deodorant die uit een klein gaatje onderaan de tube komt als je de dop eraf draait. Er staat dat het anti-transpirant werkt, en ik moet bekennen dat ik hier meer vertrouwen in heb dan in de spray-deo. Het is me alleen niet helemaal duidelijk of het nou de bedoeling is om deze deo als een soort ‘extra’ te gebruiken na het douchen, en daarna nog een spray-deo te gebruiken, of dat dit een op zichzelf staand product is. We zullen zien ;)

matt & messy

Als laatste nam ik ook dit product nog mee, een Matt & Messy spray van L’Oréal. Ook hier ben ik erg benieuwd naar! Sinds ik kort haar heb (nog niet zo heel lang) ben ik een beetje aan het aftasten welke producten nu echt voor volume kunnen zorgen in mijn haar. Ik hoop dat deze Matt & Messy me hierbij kan helpen! Op de verpakking staat dat het een ‘shine-free sea salt spray’ is, en dat klinkt in elk geval wel als iets wat voor volume kan zorgen. Wel ben ik bang dat het mijn haar uit zal drogen. Als ik achterop kijk, zie ik dat het tweede ingrediënt alcohol is, dus nu ben ik nog wat banger, haha! Ik ga hem in elk geval testen, misschien dat hij het wel heel goed doet en ik het droge kan verhelpen met wat serum.

Dit was mijn shoplog van de spulletjes die ik bij Etos heb gekocht, ik ben er erg blij mee! Als je ergens reviews van wilt zien, laat het dat achter in de comments. Ik ga sowieso de creme-deodorant van Nivea en het Matt & Messy van L’Oréal testen, daar ben ik erg benieuwd naar. Maar eigenlijk ben ik ook heel benieuwd naar de douchegels… Het was in elk geval een geslaagde shopdag!

Liefs,

Lidewij

2 gedachtes over “Shoplog Etos

  1. Pingback: Review – douchegels | so... Lidewij

  2. Pingback: Shoplog – Sephora | so... Lidewij

share the love...

