Mini-shoplog Sephora

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

sephora

Het is tijd voor een supermini-shoplog van de spulletjes die ik bij Sephora heb gekocht. Het is heel weinig, maar wel heel leuk! Kijk je mee?

biotherm

Als eerste vond ik deze heerlijke Biotherm Biosource softening cleansing milk, wat een mond vol! Toen ik door de Sephora liep, spotte ik deze cleansing milk en nog een andere cleansing milk, beide van Biotherm’s submerk Biosource. Omdat ik nog niet zo goed uit mijn hoofd weet welke ingrediënten ik moet vermijden en welke ingrediënten een product echt goed maken, ben ik naar buiten gelopen en heb ik snel op mijn telefoon geprobeerd beide cleansers op de zoeken op Beautypedia. Voor degenen die het nog niet kennen: Beautypedia is een soort naslagwerk van de meeste bekende merken en hun producten. Paula Begoun is een echte ‘cosmetics cop’ en reviewt de meest gebruikte producten zodat wij als consument snel en makkelijk kunnen zien of iets echt de moeite (en vooral het geld) waard is of niet. Helaas kon ik niet allebei de cleansers vinden, maar de softening cleansing milk wel en die werd omschreven als goed, met als enige minpunt het parfum dat er in verwerkt is. Toen ben ik dus terug de Sephora in gehuppeld om de cleanser mee te nemen! De geur staat gelukkig redelijk onderaan de ingrediëntenlijst, wat betekent dat er maar heel weinig van in zit. Voor deze reiniger heb ik maar 6,80 betaald en ik kreeg 70% korting.

UD pencils

Toen ik de volgende dag in Utrecht mijn trein had gemist, besloot ik nog even Hoog Catharijne, het aansluitende overdekte winkelcentrum, in te lopen. Daar is een hele grote V&D met daarin een hele mooie Sephora. Ook in dit filiaal was de uitverkoop flink bezig, maar ik merk toch dat in zo’n grotere stad de leuke dingen en de echte ‘steals’ sneller weg zijn. Toch zag mijn oog in een hoekje iets heel moois blinken… namelijk de Urban Decay 24/7 Shadow Pencil Stash (ook al zo’n mond vol)! Deze was iets minder afgeprijsd, hij had namelijk 50% korting. Eerst was deze set 35,60 en nu dus nog ‘maar’ 17,80. Nog steeds best veel geld, maar toen ik ook mijn cadeaubon tevoorschijn haalde (bedankt lieve Wies!) bleef er ineens nog maar 2,80 over. WOW.

Zo heb ik dus met heel veel geluk (vooruit, en een cadeaubon) twee heerlijke producten gescoord voor nog geen tien euro. Ik hou van sale.

Liefs,
Lidewij

3 gedachtes over “Mini-shoplog Sephora

  1. Pingback: Stash – mijn skincare van nu | so... Lidewij

  2. Pingback: FOTD – Candy Cane Clash | so... Lidewij

  3. Pingback: Stash – Mijn Parfums | so... Lidewij

share the love...

