Dr. van der Hoog pakket – gewonnen!

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

pakket

Afgelopen week kreeg ik een wel heel leuk en onverwacht mailtje: ik had een Dr. van der Hoog wintergoodie pakket gewonnen via beautyjournaal! Kijk je mee hoe leuk het pakket is?

Toen ik het pakket aannam van de bezorger, voelde ik al dat het best zwaar was en ik had meteen zin om het uit te pakken!

Wat me als eerste opviel, waren de heerlijke maskertjes. Er zitten er drie in dit pakket, en hoewel er op staat dat ze voor één gebruik zijn, doe je daar meestal twee keer mee. Dat is dus zes keer een heerlijk maskertje, dat maakt mijn huid zeker winterproof!

maskers

Dit zijn ze, de drie maskertjes die ik heb ontvangen: Passionate Pearl, Charming Chocolate, en Funny Figs. Passionate Pearl is volgens de verpakking poriënverfijnend en matterend, Charming Chocolate is euforiserend en revitaliserend, en Funny Figs is voedend en beschermend. Ik ben benieuwd naar deze maskers want, geloof het of niet, ik heb nog nooit een masker van Dr. van der Hoog gebruikt. Hoog tijd dat daar eens verandering in komt dus. Ik ben vooral benieuwd hoe parel matterend gaat werken, wat voor euforiserende werking chocolade heeft en hoe grappig die vijgen nu helemaal zijn. Ik hou je op de hoogte!

doekjes

Ook zaten er lekkere reinigingsdoekjes in, altijd handig. Dit is echt zo’n product wat ik zelf niet koop, maar wel blij ben om te krijgen. Want het is natuurlijk wel handig, maar ik heb toch niet het gevoel dat het de beste reiniging is die er is. Dus handig voor een late avond, of op vakantie, maar niet voor altijd en daarom koop ik ze niet. Toen ik echter op de achterkant keek (en later zag ik dat het ook loeigroot op de voorkant stond) zag ik dat het doekjes waren zonder alcohol en parfum. Best wel goed dus! Mijn handen jeuken om ze uit te testen. Zouden ze mijn muurvaste Urban Decay vloeibare eyeliner er in één keer afkrijgen? Wordt vervolgd…

creme

Daarnaast zat er ook nog een heerlijke crème in, de Natural Intensive, een crème voor de droge en zeer droge huid. Nu heb ik geen zeer droge huid, maar ook ik kan in de winter best wat extra’s gebruiken dus hier ben ik zeker ook heel blij mee. Er zit geen SPF in de crème dus ik denk dat ik hem als nachtcrème ga gebruiken.

ooggel

Dan het volgende product, een heerlijke ooggel! Ik ben hier zo blij mee! Al een poosje ben ik op zoek naar een goede, voedende oogcrème die mijn ogen niet irriteert en wel voedt. Ik kan je vertellen, dat is best moeilijk. Mijn ogen zijn namelijk erg gevoelig wat betreft geuren, en zijn bij veel crèmes ongelofelijk hard gaan tranen. Toen ik deze ooggel – met handig metalen rollerballetje, lekker koel ’s morgens – even op mijn hand probeerde en eraan snuffelde, viel me meteen iets op: geen geur. Ideaal! Ik hoop dat de ooggel ook lekker voedend is, dan is hij voor mij perfect – en voor jou wellicht ook!

masker en haarband

De laatste twee items die ik in de winter goodiedoos vond, waren een full-size masker en een masker-haarband. Geniaal! Het is niet eens zo’n gek idee, zo’n dikke haarband op je hoofd terwijl je een masker op hebt. Ik heb maar al te vaak haartjes onder mijn dunne haarbandje uit voelen kruipen, zo mijn maskertje in. Lekker is anders. Echt en leuk extraatje, zo’n haarband!

masker

Het masker is een voedend masker, wederom voor de droge tot zeer droge huid. Als dat maar goed gaat! Ik heb zelf een gecombineerd vette huid, maar als het heel koud is en ik veel buiten ben krijg ik ook wel wat droge plekjes, vooral rond mijn neus. Ik ben benieuwd of het masker niet te voedend is, maar ook naar het kwastje dat in de dop zit, waarmee je het masker aan kunt brengen. Wordt dat niet heel vies? Kun je dat wel goed schoonmaken? We zullen zien. Ik zal er in elk geval als een baas uitzien als ik het masker gebruik!

Liefs,
Lidewij

share the love...

