FOTD – don’t Decay on me now

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

UD 'duo' fullface

Vandaag heb ik een snelle look gemaakt met mijn twee losse Urban Decay oogschaduws. Dit is een look die ik regelmatig maak als ik niet veel tijd of inspiratie heb, of van allebei een beetje niet. Kijk snel mee hoe hij eruit ziet en hoe ik hem maak!

Zoals veel beautylovers met mij, ben ik groot fan van Urban Decay. Het liefst zou ik er alle palettes en alle kleuren van hebben, maar de portemonnee zegt nee. Mijn vriend trouwens ook ;) Maar zo af en toe is er uitverkoop bij Sephora en mag ik een losse oogschaduw kopen van mezelf en zodoende heb ik twee mooie mono’s. Het zijn Toasted en Roach, allebei mooie bruintinten. Toasted is een mooie shimmery ‘teddytint’, een bruine kleur die me doet denken aan teddybeertjes. Perfect voor op mijn bewegend ooglid. Roach klinkt een beetje viezig, maar is ook heel mooi; een wat-minder-shimmery, koele donkerbruin. Die gaat dus de crease in!

UD mono's collage

Zoals je ziet is het een hele rustige, neutrale look die zo iedere dag gedragen kan worden, maar het bijvoorbeeld ook erg goed doet in combinatie met hele aanwezige lippen. Nu draag ik hem vandaag met zachtroze lippen en wordt het geheel dus heel rustig, aaibaar en mellow. Je ziet hier rechtsboven ook goed het belang van een oogschaduwbasis, want zelfs Urban Decay, hoe goed en hoe duur ook, creased gewoon als je er geen basis onder gebruikt. Jammer, maar wel een goed zichtbare reden om echt ALTIJD oogschaduwbasis te gebruiken. Anders heb je wel een snelle look, maar verdwijnt die look ook weer snel.

UD mono's fullface

Hier nogmaals een fullface van de look. Ik heb gebruikt: Sephora compact powder foundation, MAC Ring of Saturn blush, Catrice grapefruit shake highlighter (het lichte gedeelte), Catrice Cubana bronzer, Urban Decay mono’s Toasted en Roach, Urban Decay highlighter Sin, Max Factor False Lash Effect Mascara, Sephora 36-palette wenkbrauwkleur en Anastasia clear wenkbrauwgel.

Ik hoop dat je het leuk vond om te zien, en tot de volgende keer!

Liefs,
Lidewij

share the love...

