Shoplog Kruidvat

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

overview kruidvat

Sale shoppen, wat hou ik daar toch van. Heerlijk door de bakken graaien, goedkope producten met 50% korting scoren… ik heb het natuurlijk over de tweejaarlijkse mega-sale van Kruidvat! Als het nieuwe assortiment van Essence en Catrice er aan komt, gaan alle producten die uit het assortiment gaan weg voor de helft van de prijs. Wil je zien wat ik heb gekocht? Klik dan snel verder!

Hoewel ik de lijsten met producten die uit het assortiment gaan altijd helemaal doorspit en nog net geen lijstjes maak van alles wat ik wil hebben, blijkt de praktijk toch altijd wat minder geslaagd. Vaak zijn de leukste dingen al weg voor ze in de uitverkoop gaan, en de rest ligt erbij als een soort slagveld. Tenminste, zo gaat het bij mijn Kruidvat. Vaak wordt de sale ook veel te laat pas ingevoerd, waardoor de nieuwe producten eigenlijk al in de schappen moeten voordat de oude allemaal op zijn. Dan wordt alles verscheept naar die grote ‘grabbelbakken’. En dan vind ik het ineens weer leuk dat het zo’n rommeltje is… best vreemd eigenlijk.

Anyway, ik heb uit de grabbelbakken vier dingen weten te vissen waar ik toch wel heel blij mee ben. Ik heb gehoord dat de bakken nog zullen worden aangevuld, die wie weet komt er binnenkort nog meer ;)
Het zijn allevier make-upjes van Catrice. Hoewel ik ook veel van Essence heb, vind ik de producten van Essence er toch vaak minder leuk uitzien dan die van Catrice, dus als ze zo naast elkaar in de bak liggen ga ik meestal voor Catrice. Sorry Essence! Volgende keer beter.

lakjes

Als eerste viste ik twee lakjes uit de bak: een koraalkleurige en een gouden. Omdat ik nog geen gouden lakje had, en ik ze toch altijd heel mooi vind staan, koos ik voor ‘Oh my Goldness’. Ook nam ik – alweer – en koraalkleurig lakje mee, namelijk Meet Me At Coral Island. Ondanks dat ik er nu drie heb, en ook nog eens allemaal van Catrice, blijf ik nieuwe kopen. Hoewel… misschien is dit toch eindelijk de perfecte kleur ;)

oogschaduws

Ook kocht ik twee oogschaduwproducten: een quad en een mono.

quad

Het quad is er een waar ik al best wat keren mee in mijn handen heb gestaan, namelijk OMG I Want That! Ik vind de kleuren zo mooi en bruikbaar! Alleen nam ik hem telkens toch niet mee. Naast OMG I Want That! stond ik ook met de andere twee paletjes die uit het assortiment gaan in mijn handen, namelijk Jungle Fever en Twinkle in the Eye. Want wat zijn die ook mooi! Toch vond ik Jungle Fever iets te apart, zeker de gifgroen en felpaars zien er wel heel spannend uit. Ook Twinkle in the Eye liet ik liggen, voornamelijk door de babyblauw die ik niet denk te gaan gebruiken. Stiekem mocht ik er ook maar één kopen van mezelf, en OMG I Want That! vind ik zeker de mooiste van de drie!

mono

Met de mono ben ik ook onwijs blij! Het is Vanessa’s Paradise, een hele mooie zeeblauwe kleur met zilveren shimmers. Ook over dit product heb ik vaak staan twijfelkonten, en nu hij voor de helft was kon ik hem zeker niet laten liggen!

Eerst was ik bang dat hij misschien wel erg veel zou lijken op Goddess uit het Urban Decay Book of Shadows 3, maar naast elkaar geswatcht zijn ze gelukkig best verschillend. Hieronder zie je Goddess links en Vanessa’s Paradise rechts.

swatches

Zoals je ziet heb ik toch nog lekker wat mee kunnen nemen uit de Kruidvat sale, en ik ben er enorm blij mee. En jij? Heb jij nog wat geshopt in de Essence en Catrice sale? Heb jij misschien juist veel van Essence meegenomen? Laat het me weten!

Liefs,
Lidewij

share the love...

