FOTD – palette me crazy!

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

fullface omg palette

Het Catrice palette dat ik laatst bij Kruidvat had gescoord, wilde ik maar al te graag uitproberen! Vandaag is het zover: ik heb een look gemaakt met het OMG I Want That! palette. Kijk je mee of jij er ook zo wild van wordt als degene die de naam heeft bedacht?

Onwijs spannend is hij niet geworden, deze look met het OMG I Want That! palette, maar een loeistrakke eyeliner maakt een hoop goed. Omdat de kleuren wel goed gepgimenteerd zijn, maar niet heel opvallend, is het een hele rustige look geworden. Zo een die best wel wegvalt op foto’s, en dat is jammer want in het echt is hij my eyes but better; gewoon naturel maar net wat leuker. Behalve het palette heb ik Urban Decay oogpotlood gebruikt langs de bovenste waterlijn, Urban Decay chubby Sin op de onderste waterlijn, Urban Decay eyeliner, en Urb- Max Factor False Lash Effect mascara.

omg palette

De lichtste kleur heb ik gebruikt op mijn wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek en de lichtgrijze kleur heb ik op de binnenste 1/3 van mijn bewegend ooglid gebruikt. Daarna heb ik de prachtige Teddy-kleur over de rest van mijn bewegend ooglid aangebracht, en met de donkerste kleur heb ik mijn arcadeboog aangezet. Daarna heb ik mijn wenkbrauwen gedaan, er een goeie lik eyeliner en mascara overheen gegooid en hoppa! De look is af.

omg collage

Verder heb ik nog My Favorite Milkshake van Essence op mijn lippen gebruikt; een schattig babyroze kleurtje dat goed past bij de aaibaarheid van deze look. Hadden jullie ook deze naam voor het palette gekozen of toch een andere? Hebben jullie hem ook?

Liefs,
Lidewij

2 gedachtes over “FOTD – palette me crazy!

share the love...

