Snelle shoplog – Catrice nagellak

Hi! Ben ik weer. Met een tas vol geshopte sale van Kruidvat. Oeps… kijk je mee wat ik deze keer buit heb gemaakt?

collage

Heel veel nagellak deze keer! Bij thuiskomst zag ik echter dat ik – alweer – een roze lakje had gekocht dat wel heel erg leek op de lakjes die ik al had. Mr. Brightsight heb ik namelijk nieuw gekocht, maar het is dus mijn vierde koraalkleurige lakje. Tja. What can I say?

koraal

Daar staan ze dan, mijn koraaltjes. Netjes op een rijtje ;) Van links naar rechts zie je Mr. Brightsight, Meet Me At Coral Island, Pimp My Shrimp, en Salsa Cubana uit de Cubana Limited Collectie. Ik heb zelfs heel sterk het vermoeden dat die laatste twee exact hetzelfde zijn! Gelukkig heb ik niet allemaal lakjes gekocht waar ik er stiekem al drie van had…

roze lakjes

Van links naar rechts zie je hier Mr. Brightsight, Mrs. Brightsight, en Raspberry Fields Forever. Vooral Raspberry Fields Forever vind ik heel mooi! Lekker funky felroze.

brights

Hier zie je Yellow Sub-Mandarin, Sold Out Forever, en King Of Greens. Niet doorvertellen, maar Sold Out Forever had ik al. Nu ben ik erachter gekomen dat er meerdere versies zijn, want een vriendin van mij heeft een hele blauw-achtige versie, die ik al had was echt heel minty, en deze is weer wat meer bladgroeniger. Apart. Omdat ik het een heel leuk kleurtje vond – en hij inderdaad overal sold out forever was – heb ik er nog een flesje van meegenomen. Het is een wonder dat er nog een was, en wonderen moet je koesteren.

grays

Dit zijn Be Natural van de NEONaturals Limited Collectie, Steel My Soul, en Dirty Berry. Vooral Steel My Soul wil ik echt graag proberen, want naar dat Metal effect ben ik wel benieuwd en ik kan me ook niet meer herinneren of het nu wel of juist geen succes was. Verrassing dus!

toppers

Dan de laatste twee, en wat een plaatjes zijn het! Links zie je Night in Vegas en de rechter heet College Hero en komt uit de Class of 2012 Limited Collectie. Met allebei ben ik heel blij! Ik ben dol op glittertopcoats, en vooral de wat neutralere zilvergrijze glitters in College Hero had ik nog niet. Night in Vegas doet me heel erg denken aan de re-issued Million Styles topcoats van Catrice, en dan de Shake It! Flake It! variant.

Zoals je ziet heb ik lekker kunnen shoppen bij de final sale van de Catrice lakjes. Ach, soms moet een meisje lekker een tas vol nagellak kunnen kopen, en daar is nu eenmaal geen betere tijd & plaats voor dan de Kruidvat sale.

En jij, heb je ook lekker geshopt? Hoe tevreden ben jij over de lakjes van Catrice?

Liefs,
Lidewij

3 gedachtes over “Snelle shoplog – Catrice nagellak

  1. Pingback: 14 Day Nail Challenge #4 | so... Lidewij

share the love...

