NOTD – Mr. Sparkles

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Zoals je gisteren kon zien was ik goed geslaagd qua nagellakjes in de Catrice final sale. Omdat ik al drie koraalkleurige lakjes had, was ik erg benieuwd naar Mr. Brightsight. En omdat College Hero mijn enige zilverkleurige chunky topper is, stond ik ook te popelen om daar wat moois mee te maken. Proud to present: Mr. Sparkles, een basis van Mr. Brightsight met daaroverheen een laagje College Hero glitters. Ik ben verliefd.

mr sparkles

Deze prachtige Mr. Sparkles creatie glinstert je tegemoet, en hoewel Mr. Brightsight nog wel érg oranje is naar mijn smaak, vind ik het een mooi geheel.
Met nog een extra blanke topcoat eroverheen bleef de creatie maar liefst vijf dagen chiploos zitten. Jawel, deze NOTD – wat zeg ik, Nail of the Week! – was een succes.

share the love...

