Tip: alles van Etos eigen merk 1 euro!

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

happy!

Als vriendinnen mij vragen wat ik graag voor mijn verjaardag zou willen zeg ik altijd: als het in de badkamer hoort word ik er blij van! Nu kreeg ik gisteren een nieuwsbrief van Etos, waarin stond dat de badkamerfavorieten in een aanbieding zijn. Echt een actie voor mij! Lees verder voor alle details en mijn aanraders.

etos1euro

Ieder jaar heeft Etos in het voorjaar deze onwijs leuke actie, namelijk (bijna) alles van Etos eigen merk voor maar 1 euro! Als je het aan mijn blije hoofd nog niet af kon lezen: dit vind ik leuk!
Alles in de categorie badkamer (behalve Etos voor kids, babyverzorging, mini’s en voordeelselectie) is vanaf vandaag twee weken lang maar 1 euro. Vooral de Etos professional haarlijn vind ik heerlijk (echt een aanrader) en die is nu dus per stuk vier euro goedkoper dan normaal. Toen ik mijn haar nog niet kleurde gebruikte ik hier de variant voor bruin haar van en die geur vind ik heel erg lijken op de John Frieda voor bruin haar, goddelijk dus! Nu gebruik ik de lijn voor rood haar en die bevalt ook heel goed en ruikt licht zoetig, ook zeker niet verkeerd ;)

Snuffel zeker ook even aan de heerlijke douchegels die ze hebben, mijn favoriete Vitaminerals Douchecrème in de geur Goji Berry & Cupuazu is heerlijk zoet en lekker verzorgend. Maar ook de verfrissende douchegels, zoals bijvoorbeeld die met Groene thee-geur is erg lekker. Een goed moment om een aantal geuren in te slaan en lekker te gaan testen!

Ga vooral even kijken bij Etos de komende twee weken, want dit is echt een hele leuke actie. Op deze manier kun je voor een wel heel fijn prijsje een heleboel lekkere Etos producten gebruiken, en die zijn er zeker! Laat je weten wat je hebt gekocht? Dan doe ik dat ook ;)

Vanmiddag om drie uur komt er ook nog een leuke nail of the day voorbij, dus kom dan zeker ook even langs!

Liefs,
Lidewij

6 gedachtes over “Tip: alles van Etos eigen merk 1 euro!

  1. Pingback: Shoplog – Etos eigen merk | so... Lidewij

  2. Pingback: Opgemaakt – Februari | so... Lidewij

share the love...

