FOTD – mossy & glossy

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

fullfaceglossymossy

Vandaag heb ik weer een leuke look gemaakt, en wel met het Vera Valenti palette dat afgelopen augustus in de Glossybox zat. Kijk je mee?

Ik denk dat velen het met mee eens zijn dat het Vera Valenti palette dat de Glossybox abonnees afgelopen augustus in hun box vonden toch wel een van de grootste verrassingen van de boxen is geweest. Aanvankelijk vond ik het er ook maar goedkoop uitzien: het goedkoop ogende plastic, afgewerkt met witte randen, de twee dubbelzijdige sponsapplicatortjes… Nee, dit palette trok niet meteen mijn aandacht. Maar wat was ik blij verrast toen ik het palette ging swatchen! Wat een kleur kwam er vanaf!

Nog steeds staat het palette op mijn plankjes met spullen die ik regelmatig gebruik en is hij nog niet verhuisd naar een mand met bijna nooit gebruikte producten. Best een achievement! Vandaag had ik er weer eens zin in en heb ik het palette gebruikt om een look mee te maken.

glossy palette

Het is wel altijd een beetje tricky om dit palette te gebruiken, want de kleuren lijken ten eerste best wel op elkaar en ten tweede zijn ze niet kleurecht. Dat wil zeggen: ze swatchen vaak als een andere kleur dan dat ze in het palette lijken. En omdat de kleuren zoveel op elkaar lijken, gebeurt het hier dus vaak dat ik een bepaalde kleur wil, maar dan een paar swatches later pas het goede kleurtje heb gevonden dat daadwerkelijk de kleur afgeeft die ik wil.

mossy glossy collage

Mijn lippen heb ik een keer kaal gelaten, op wat lekkere lipbalsem na. Het lijkt warmer, maar de wind (en mijn verkoudheid) zijn niet aardig geweest voor mijn lippen en ze verdienen even wat lekkere verzorging.

Heb jij het Vera Valenti palette ook? Was jij ook zo blij verrast?

Liefs,
Lidewij

9 gedachtes over “FOTD – mossy & glossy

    • Hij is ook heel mooi! Alleen een beetje vervelend dat de kleuren anders swatchen dan hoe ze er in de pan uitzien, maar ondanks dat echt een aanrader. Volgens kostte hij ook maar rond de vijf euro.

share the love...

