FOTD – Nicki in the jungle

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

rumblefull

Het is weer zover: ik heb een nieuwe Face of the Day! Vandaag is het iets met Nicki in een jungle… kijk je mee?

palette

Okee, ik moet eerst iets bekennen… ik zei laatst dat ik dacht dat ik het Rumble in the Jungle palette van Catrice toch maar niet moest kopen omdat ik niet dacht dat ik het veel zou gebruiken. Laatst zag ik hem toch ineens in de 1 euro bak liggen, en toen kon ik mezelf niet bedwingen en heb ik hem toch maar meegenomen. Tja, voor 1 euro móet je dat gewoon doen. Maar toen heb ik meteen besloten aan mezelf te bewijzen dat ik er wel een hele leuke en draagbare look mee kan maken, en zie hier: Nicki in the jungle.

nicki jungle collage

Goed te doen, toch? Wel vind ik het jammer dat de lichtgroene kleur niet zoveel kleur afgeeft als ik had gehoopt. De lichtgouden kleur heb ik gebruikt als highlight in de binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot. Daarna heb ik met de lichtgroene kleur mijn bewegend ooglid ingekleurd, en heb ik de donkergroene kleur gebruikt in mijn arcadeboog. Met de paarse kleur heb ik een subtiel lijntje onder mijn oog gezet. Om de paarse kleur nog een beetje terug te laten komen heb ik dit keer geen eyeliner gezet met mijn zwarte Urban Decay vloeibare eyeliner, maar met mijn mooie donkerpaarse Make-Up Studio eyeliner. Ook een plaatje!

Omdat ik groen altijd heel fris vind kleuren bij roze, heb ik ervoor gekozen een zweempje Viva Glam Nicki 1 op mijn lippen aan te brengen, en voila: Nicki in in de jungle.

fullface nicki

Wisten jullie trouwens dat de naam van het Catrice palette, Rumble in the Jungle, refereert naar een heel bekend boxgevecht tussen George Foreman, die toen onverslagen wereldkampioen was, en Muhammad Ali? Ali heeft gewonnen trouwens, dus na dit gevecht was Foreman niet alleen zijn titel kwijt, maar was hij ook niet meer onverslagen. Ik vind dit soort weetjes altijd wel grappig ;)

Wat vinden jullie van de combinatie groen en roze? En wat vinden jullie van de Viva Glam Nicki lipsticks?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

22 gedachtes over “FOTD – Nicki in the jungle

  1. Oei, mooie kleur lipstick! Dit oogschaduwpalette heb ik ook en ik vind m erg leuk :) Ik vind vooral de paarse kleur erg mooi. Als je die nat aanbrengt, spat ie echt van je ogen. Love it

  2. Mooie look heb je ermee gemaakt. De lippenstift staat je ook erg goed, ik dep ipv smeer mijn lippenstift ook regelmatig, zodat de kleur niet zo fel wordt. Ik zou hem ook niet zo snel kopen, maar voor 1 euro had ik hem ook meegenomen :)

  3. Hele mooie look heb je ermee gemaakt! Die Nicki lipstick staat je ontzettend goed, ik dacht dat het niet zo’n mooie kleur was als ik hem in de promofoto’s zag, maar hij flatteert je echt.

share the love...

