Shoplog – Object & Vila

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

collage alles

Dat ik dol ben op shoppen, hebben jullie natuurlijk allang gemerkt. Maar het is natuurlijk helemaal leuk als het in de sale is! Vandaag laat ik jullie mijn sale bestelling zien van een grote online sale van onder andere Object en Vila. Er waren nog meer merken, maar alleen van deze twee heb ik iets gekocht. Kijk je mee naar mijn geshopte kleding?

Ik ben dol op sale en heb me aangemeld bij verschillende online sale websites. Deze bestelling komt van vente-exclusive.com, waar elke dag een of meerdere onwijs goede sales zijn. Soms is er veel kleding, soms schoenen, maar er zijn ook beauty- interieur- en bijvoorbeeld skispullen sales. Heel uitlopend dus, maar de kortingen zijn over het algemeen heel goed. Deze bestelling komt ook nog eens uit een ‘Good Deals Corner’, waar items altijd nog extra afgeprijsd zijn. Dit vind ik echt de leukste sales om tussen te snuffelen, je kunt wel raden waarom ;)

Als eerste belandde dit leuke jurkje van Vila in mijn virtuele mandje. Vooral de studs op de schouders vond ik wel een leuk details, en de snit leek me ook mooi.

jurkje collage

Toen ik hem uitpakte voelde ik al meteen dat het een hele stevige stof was. Aan de ene kant natuurlijk fijn, want dat betekent dat het jurkje langer mee gaat en de snit meestal ook beter tot zijn recht komt, maar dat zou ook betekenen dat het jurkje veel te warm zou zijn in de zomer. Toen ik hem aandeed werd ik echter heel sipjes, want de maten vielen blijkbaar wat groter waardoor het jurkje niet mooi aansloot bij mijn schouders. Hierdoor leek ik breder te zijn dan ik ben, en ook stonden de armsgaten een beetje open. Zo jammer! Deze heb ik dus helaas terug moeten sturen en ik ben er nog steeds een beetje sip van.
Het jurkje was origineel 49,95 en ik heb er 16,95 voor betaald. (Nou ja, nu heb ik er niks meer voor betaald. Snif.)

shirt object

Het volgende item dat ik in mijn mandje gooide was dit leuke shirt van Object. Object vind ik een heel leuk merk wat er niet goedkoop uitziet en wel unieke items heeft, maar toch niet heel duur is. Het t-shirt heeft een soort vlekjes van opgestikte kralen, heel tof. De kralen ‘vlekjes’ zitten zowel op de voorkant als op de achterkant van het shirt, maar wel allemaal aan de linkerkant. Ook is het materiaal een mix van katoen en linnen, dus het ademt lekker en dat is erg fijn als het wat warmer is.
Van dit shirt had ik in een vorige sale al de baksteenrode variant gekocht en die beviel me heel goed. Het shirt valt mooi, niet te strak en niet te wijd en kleed ook een beetje af. Ik heb het mezelf alleen wel lastig gemaakt met wassen want dit shirt is het zoveelste kledingstuk dat ik met de hand moet wassen. Zucht… ;) Een voordeel is wel dat het heel snel droogt, omdat het dus zo’n lekkere katoen-linnenmix is!
Dit shirt was origineel 29,95 en nu nog 9,95.

trui collage

Als laatste kocht ik een trui van Object in deze sale. Hier ben ik echt heel blij mee, want ik heb heel weinig truien die een normale lengte hebben. Ik ben namelijk erg fan van de langere jurk-truien van H&M en daar heb ik er dus best een aantal van, maar die vind ik niet altijd even mooi om als gewone trui op een broek te dragen. Maar qua truien kopen ben ik best lastig en dus had ik nog geen ‘gewone’ lengte truien. Nu wel! Deze trui is behaaglijk warm maar niet van wol en prikt dus niet. Ook droogt hij, net als het shirt, ongelofelijk snel en dat is fijn, want ook dit kledingstuk moet ik met de hand wassen. In het label staat dat het gewoon in de wasmachine kan, maar al die mooie kraaltjes rondom de hals zitten met een enorm draadwerk binnenin de trui vastgestikt en dat durf ik echt niet in de wasmachine te stoppen!
De trui was oorspronkelijk 49,95 en nu 24,95.

Als je ook uitgenodigd wilt worden voor de vente-exclusive.com sales, volg de link dan. Je kunt je hier aanmelden en vanaf dat moment krijg je iedere dag (of minder vaak, dit kun je zelf aangeven) een mailtje met de sales van die dag. Als je je via mij aanmeldt en een bestelling plaatst, krijg ik hier 5 euro tegoed voor. Win-win dus! Daar zou ik je heel dankbaar voor zijn!

Als tip wil ik wel meegeven dat je er vroeg bij moet zijn als je een gangbare maat hebt of als je echt heel zeker wilt zijn van een aankoop, bijvoorbeeld als je favoriete merk in de sale gaat. De sales van de aankomende dagen staan altijd al in de mailtjes, dus je weet een aantal dagen van tevoren welke merken er aan komen. Happy shopping!

Hebben jullie laatst ook nog wat leuks geshopt in de sale? En wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

28 gedachtes over “Shoplog – Object & Vila

  1. Pingback: Shoplog – Dictionary en h&m | so... Lidewij

  2. Jammer van dat jurkje, maar dat shirtje is ook wel erg leuk hoor! Ik slaag verder zelf nooit in sale. Kan er ook niet blij van worden, dus helaas voor mijn portemonnee ;).

  3. Leuke spulletjes heb je geshopt! Jammer dat het jurkje niet goed pastte, want anders was het echt een koopje geweest. Dat laatste truitje zou ik ook niet in de wasmachine durven te stoppen.

  4. Jammer inderdaad van dat jurkje maar ja, liever terugsturen dan houden en het toch niet dragen omdat je er niet prettig in voelt. Voor de rest leuke dingetjes!

share the love...

