FOTD – red lips ahead… where?

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

redlips

Nou, hier dus! Ik begon de dag heel nude omdat ik some serious tijdgebrek had. Hoewel ik wel wat make-up droeg, voel ik me dan toch een beetje kaal. Dus toen ik de kans kreeg, plakte ik meteen een mooi rood paar lippen op. Hoppa! Kijk je mee naar het resultaat en welke producten ik heb gebruikt?

smoked

Ik begon de dag met alleen de ooglook. Die heb ik gemaakt met mijn Smoked palette van Urban Decay, waarvan ik de twee nude kleurtjes en een donkerbruin heb gebruikt. Niet helemaal waar het palette voor bedoeld is, maar er zitten zulke mooie matte nude kleuren in dat ik het niet kon weerstaan! Ik heb Freestyle op mijn wenkbrauwbot en mijn bewegend ooglid gebruikt, en daarna met Kinky (not sure waarom deze kleur kinky is, maar goed) mijn binnenste ooghoek wat opgefleurd. Met Backdoor (de matte bruin in de bovenste rij) heb ik mijn arcadeboog lichtjes aangezet om wat diepte te creëren. Daarna heb ik mijn wenkbrauwen ingekleurd, een simpele eyeliner gezet en wat mascara opgedaan.

redlipscollage

Maar dat was natuurlijk niet genoeg! Toen ik thuiskwam heb ik meteen nog wat lipstick opgedaan, en wel de creamy lipstain in kleur 03 van Sephora, die bad boy waar mijn dr. van der Hoog reinigingsdoekje in dit artikel niet zo blij van werd. Het was verrassend makkelijk om de lipstain aan te brengen, zelfs zonder kwastje. Als je toch een foutje maakt, moet je er trouwens wel heel snel bij zijn met zo’n stain, want anders krijg je het nog maar heel lastig weg en loop je grote kans de rest van je make-up te verpesten door het geboen.

look

Dit is hem dus geworden, de nude look met happy lips. Want hier worden mijn lippen heel happy van!

Wat vind je van mijn look? Draag jij vaak rode lippen?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

27 gedachtes over “FOTD – red lips ahead… where?

  1. Wauw dit staat echt super leuk en mooi ook zo mat effect! Fijn dat het je toch nog gelukt is om je artikelen te uploaden in mijn linkparty! Dankjewel voor het meedoen :D!

    xo Rosie

  2. Oh goddamn, wat heb jij je lippen toch verdomd netjes ingekleurd met een goddelijke creamy lipstain kleur! Wauw, de lipstain is super joh! Verfrissende look, sowieso houd ik wel van de red lips!

  3. mooie wing – eyeliner !
    ik vind rode lippen je echt te gek staan :D
    ik draag zelf ook heel vaak rode lippen,thuis,op een zondag,als niemand het ziet …
    tja toch maar eens meer lef krijgen qua dat soort dingen !
    xoxo

    • Dankje! Ik ben helemaal gek op dat palette, ook om de prachtige matte highlighters en bruintinten. Ik moet zeggen dat ik niet snel een echte smokey look maak hiermee, maar het is een geweldige aanvulling op m’n stash! Echt een aanrader!

  4. Ik vind rode lippen bij anderen altijd zo chique, maar ik voel mezelf dan altijd meer “lippen” dan Merel, hahaha. In de zomer word ik er wel heel blij van, want ik word vrij roodbruin in m’n gezicht en dan staat het zooo zomers!

    • Ben ik helemaal met je eens! Gelukkig heb ik op mijn opleiding alleen nog maar halve dagen en kan ik ervoor zorgen dat ik thuis pas weer eet en alles slordig maak ;)

share the love...

