Inspiratie – h&m lente goodies

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

master collage

Heel, héél eventjes was het lente. Afgelopen week werd ik even heel blij en huppelde ik in mijn mintgroene broek en vrolijk bloemenshirt met korte mouwen door de stad. Heerlijk! Lente, I love you. Nu het weer kouder is geworden is dat even een slap in the face, alsof je een kind een ijsje geeft en het dan snel afpakt als ze net één likje heeft genomen. Om nog even in de lente-stemming te blijven heb ik lekker in de webshop van h&m gesnuffeld naar vrolijke lente items. Kijk snel verder om weer helemaal in the mood te komen!

accesoires

haarclipjes met bloemen 2,95 // blush 3,95 // nagellak met bloemengeur 3,95
bodymist 4,95 // panda iPhone hoesje 5,95 // armbandenset 6,95

accesoires 2

cirkelsjaal 14,95 // roze gympen 9,95 // two-tone ballerinas 14,95 // sjaal met bloemen 9,95

bovenkantjes

truitje 24,95 // jurk 29,95 // blazer 39,95 // blazer 29,95

shirts

paars shirt 9,95 // beige shirt met print 14,95 // shirt met studs 14,95 // bloementop 19,95

onderkantjes

bloemenjurk 29,95 // rok 14,95 // broek 19,95 // jurkje 19,95

Zijn jullie ook weer helemaal in de lentestemming? Wat vinden jullie van de h&m kleding en accesoires?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

14 gedachtes over “Inspiratie – h&m lente goodies

  1. Ik probeer me altijd heel erg NIET te laten verleiden tot aankopen van slechte kwaliteit (want jeetje, H&M is wel cheap, maar soms ook wel echt slecht qua stof/snit). Maar ik ben fan van die lichtblauwe blazer met minipeplum aan de onderkant. Geweldig, die kan ik wel even in de winkel gaan checken!

    • Ik probeer het ook, want de laatste tijd heb ik echt veel dingen uit bestellingen teruggestuurd omdat het echt prut was, maar de jasjes vind ik over het algemeen wel goed (en vooral leuk!) dus ik ben weer verleid ;)

      • Haha, dat is het gevaar bij H&M. Trouwens, Zara is soms nóg slechter qua kwaliteit. Vooral die dunne shirtjes, ieks. En die vragen er meer geld voor ;). Maar ja, ook Zara blijft verleiden, want ze hebben ook super goede items!

      • Klopt! Zara heeft veel van die vitrageshirtjes, maar dan wel met hele leuke printjes…heb er zelf ook wat van. Stop ze wel altijd in een waszak ;)

  2. Wat een heerlijke lente-inspiratie :) Ik ben inderdaad al helemaal in de lentestemming en vind het dan ook verschrikkelijk dat het weer zo is omgeslagen na de eerste voorzichtige lentedagen

share the love...

