FOTD – kiss kiss

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

fotd catrice 3 mono's

Omdat ik merk dat ik mijn mono’s niet zo vaak gebruik, heb ik de voor look van vandaag inspiratie opgedaan in mijn mono-stash. Daar viste ik drie hele mooie kleuren van Catrice uit, waarmee ik de look van vandaag heb gemaakt. Wil je weten welke mono’s ik heb gebruikt en hoe de look is geworden? Kijk dan snel verder!

alle producten

Dit zijn alle producten die ik voor de look van vandaag heb gebruikt. Om alles helemaal om te gooien, heb ik zoveel mogelijk andere producten gebruikt dan normaal. Zo heb ik vandaag een blush gebruikt die ik niet zo vaak op heb, en ook heb ik mijn geliefde vloeibare Urban Decay eyeliner laten staan. Wat heb ik dan wel gebruikt?

mono's

Om te beginnen natuurlijk de mono’s waar het vandaag mee is begonnen: Top of the Cops, Heidi Plum, en In Love with Hulk. Al deze kleurtjes heb ik al best een poosje en nu heb ik ze eindelijk eens gebruikt! In Love with Hulk heb ik over mijn bewegend ooglid en in de binnenste ooghoek aangebracht en daarna heb ik met Top of the Cops mijn arcadeboog aangezet. Als laatste heb ik met Heidi Plum een lijntje onder mijn oog gezet en heb ik met een beetje Heidi Plum op mijn blending brush de arcadeboog nog wat extra aangezet.

potloden

Hier zie je alle potloodjes die ik heb gebruikt om deze look te maken. Mijn favoriete zwarte Urban Decay oogpotlood en het chubby potlood in Sin konden natuurlijk niet ontbreken! Hiermee heb ik mijn bovenste en onderste waterlijn ingekleurd. Het potlood van Sephora, een Electro Liner in de kleur Khaki Electro, heb ik gebruikt om een lijntje mee langs mijn wimperrand te trekken. Dit ben ik niet gewend te doen en ik vond het best lastig, maar het resultaat vind ik wel leuk.

blush

De blush die ik bij deze look heb gebruikt is er een uit de Nymphelia collectie van Catrice, en heet Dancing Nymph. Ik vind het patroon hierin zo mooi, het doet me denken aan de Mineralize producten van MAC.

ogen

De ooglook heb ik afgemaakt met een flinke lik mascara, en daarna heb ik mijn wenkbrauwen ingekleurd en hierover de wenkbrauwgel van Anastasia aangebracht.

lipstick

Om mijn Face of the Day compleet te maken heb ik er ook nog een leuke lipstick bijgepakt, de Kiss Kiss Hibiscus van Catrice. Een lekkere felle en vrolijke kleur!

look collage

look groot

Dit is de uiteindelijke look geworden, wat vind je ervan?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

19 gedachtes over “FOTD – kiss kiss

  1. Herkenbaar van die mono’s ; ik pak ze ook bijna nooit. Hele mooie look is het geworden! Ik heb ook Kiss Kiss Hibiscus, is een van mijn favoriete lipsticks :)

  2. Mooie look! Mij mij liggen de mono’s ook een beetje te verstoffen, echt zonde eigenlijk. Leuke kleur lippenstift heb je op! Ik ga vandaag denk ik ook voor een wat feller kleurtje.

share the love...

