Shoplog – Etos eigen merk

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

etos

Twee weken geleden vertelde ik jullie over de 1 euro sale bij Etos. Alles van Etos eigen merk (op een aantal uitzonderingen na) was twee weken lang maar 1 euro! Tijd dus om mijn favorieten eens lekker voordelig in te slaan. Ik shopte bij Etos en nam mee… kijk je mee?

Een hele hoop nam ik mee! What can I say? Ik heb een hoop badkamerfavorieten ;) Laten we beginnen met de overheerlijke douchegels!

olie

Deze doucheolie heb ik nog nooit gebruikt en ik ben er erg benieuwd naar. Ik hoop dat hij niet zo dun is dat hij zo *hoppa* van mijn lijf het doucheputje in glijdt, want qua ingrediënten scoort hij goed! Er zitten veel oliën in en geen harde reinigers. Klaar om te testen!

Ook deze Silk Care is nieuw voor mij, maar hij rook zo lekker dat ik hem ook niet kon laten staan. Ik denk dat ik deze als scheerdouchegel ga gebruiken. Dan zeep ik mijn benen lekker in met een romige douchegel en dat scheert een stuk makkelijker ;) Aangezien deze douchegel lekker romig is en ook geen harde reinigers bevat zal dat wel goedkomen!

groene thee

Dan één van mijn favoriete Etos producten: de groene thee douchegel! Ik ben hier zo dol op, dat is niet normaal meer :D Hij ruikt lekker, voelt lekker, maakt schoon maar droogt niet uit, kortom: heerlijk. Je zag hem al voorbij komen in mijn opgemaakt artikel dus ik heb snel weer een nieuwe ingeslagen!

zoet

Ik hou van de groene thee douchegel, maar waar ik nog net een tikkie doller op ben is deze Goji Berry & Cupuazú douchecrème van de Vitaminerals lijn. Zó zoet en zó lekker! Alsof je baddert met vloeibare marshmellows. Deze douchecrème schuimt lekker en verzorgt mijn huid zelfs een beetje, want ik hoef me niet per se in te smeren als ik met deze crème heb gedoucht. Mhh! Ik ben van plan snel de bijbehorende bodylotion te kopen om de geur wat langer vast te houden, want het enige minpunt (naast dat ik hem zo snel opmaak) is dat de geur erg snel vervliegt na het douchen.

groene

Dezelfde lijn en bijna net zo lekker: de Guave & Macadamia Vitaminerals douchecrème. Deze ruikt een beetje fris zoet, voor als je ’s morgens nog niet zo’n zin hebt in marshmellows ;) Ondanks dat ik de Goji Berry & Cupuazú toch echt wel lekkerder vind ruiken dan deze, komt hij dicht in de buurt.

schuim

Wat spot mijn oog? Een nieuw soort product bij Etos? Ja hoor, ook Etos komt nu met een goddelijke douche mousse, yum-yum! Deze mousse is in de geur Kumquat & Brazilnut en ruikt een beetje warm, deze is heerlijk ontspannend na een lange dag hard werken. Hij is best dik voor een mousse en glijdt als een zacht botertje over je huid. Goedgekeurd!

scrub

Daarnaast nam ik ook nog wat andere producten mee, zoals deze lekkere scrub. De korreltjes die erin zitten zijn vrij klein, maar het zijn er wel veel en daarom vind ik hem erg fijn. Hij heeft niet echt een uitgesproken geur, maar ruikt gewoon lekker naar een frisse douchegeur.

professional

Helaas, helaas, mijn geliefde Etos Professional haarlijn was uit de collectie bij mijn Etos filiaal! Gelukkig werden er in het magazijn nog een fles shampoo en conditioner uit een mysterieuze doos getoverd en die nam ik snel mee!

etos shampoo

Ook dit setje shampoo en conditioner nam ik snel mee, voornamelijk omdat ze zo lekker roken! Een beetje zoetig, daar hou ik van!

handwas

Sinds een jaar of twee heb ik eindelijk een handzeep gevonden die mijn vriend niet teveel naar ‘meisjes’ vindt ruiken, dus ik zorg dat die altijd in huis is. Omdat hij alweer bijna op was, nam ik een nieuwe handzeep Lavendel & Vanille mee (serieus, die vindt hij het minst naar meidengeur ruiken…), en voor mezelf een nieuwe Macadamia en een Aloë Vera & Lotus handzeep. Ik was mijn handen best vaak en deze handzepen zorgen ervoor dat ze lekker schoon worden zonder uit te drogen.

Lekker ingeslagen dus! Het valt me op dat ik veel exotische geuren heb gekocht, van bijvoorbeeeld de douchegels heb ik alleen groene thee en macadamia wel eens geproefd! Wat een Cupuazú en een Kumquat zijn..? Geen idee, maar het ruikt goed ;)

Heb jij nog wat gekocht tijdens de 1 euro actie van Etos? En wat vind je van mijn aankoopjes?

Stay tuned! Vanmiddag komt mijn allereerste winactie online, spannend! =)

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

26 gedachtes over “Shoplog – Etos eigen merk

  1. Pingback: Review – douchegels | so... Lidewij

  2. Lijken me allemaal heerlijke producten (:! Ik heb nog nooit wat van de etos douche producten geprobeerd eigenlijk. Misschien toch maar eens doen! Ik volg je trouwens op bloglovin <3!

    • Zo jammer! Als je vandaag nog een Etos kunt vinden die open is, kun je nog kijken of ze wat hebben, anders…helaas, volgend jaar weer! Je hebt nu wel die spaar/kortingactie, bij vijf zegeltjes krijg je dan vier euro korting op Etos eigen merk, misschien ook een tip :)

  3. Whaah, wat een leuke doucheproducten heb je gekocht! I love Etos :-) Ik heb er 6 jaar lang een bijbaantje gehad, vandaar dat ik nog steeds ‘fan’ ben van Etos ;-)

  4. Wauwie je hebt lekker geshopt zeg! Ik vind het Etos eigen merk erg fijn! Ik heb er veel douchegels van opgemaakt eigenlijk. Die showerfoam wil ik graag nog een keer proberen :)

    • Moet je zeker gaan doen, hij is echt errug lekker! Heb hem gisteren voor het eerst gebruikt en het schuim is echt heel stevig, daar zou ik eigenlijk de Dove cupcake test mee moeten doen ;)

  5. Jeetje wat veel. Ik zou niet weten waar ik het allemaal zou moeten opbergen! Maar wel slim om met die actie zoveel in te slaan. Ik ben alleen iemand die geen troep in huis wel en dus pas wat koopt als ze het nodig heeft (aanbieding of niet). Mijn vriend háát dat en overcompenseert door alles wat in de aanbieding is te kopen. Of ik het nu gebruik of niet :D. Heeeeel irritant. Maar anyways: ik ben benieuwd naar je reviews, want ik koop eigenlijk nauwelijks nog drogisterijproducten, omdat de schuimers veel te agressief zijn voor mijn zielige huidje. Maar kennelijk zijn ze daar in de tussentijd op vooruit gegaan? Of nou ja, op achteruit (qua agressieve schuimers).

    • Oh haha geniaal dit! Nou ja, jullie zijn wel lekker in balans zo ;)
      Ik verbaas me iedere keer weer als ik geen SLS of SLES bovenaan de lijst zie prijken, en dat is steeds vaker :D

  6. Whow wat heb je lekker veel gekocht! Gelukkig hadden ze je favo shampoo en cond. nog kunnen vinden. Ik was gisteren nog even naar de Etos maar het schap van de Vitaminerals douchegel was al helemaal leeg en er hing zo een kaartje bij dat het tijdelijk niet leverbaar meer was ofzo.. Jammer jammer!

share the love...

