Winactie! # gesloten

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

foto

In de shoplog van vanmorgen kon je zien wat voor heerlijks ik had geshopt bij Etos. Omdat ik zó dol ben op een aantal van deze producten, wil ik die graag met jullie delen! Lees snel verder wat er allemaal in het pakket zit en hoe je hier kans op kunt maken!

alles win

Dit zijn mijn Etos-badkamerfavorieten, de producten die ik keer op keer (op keer…) koop en vol genot gebruik!

Wat zit er in het pakket:

– Vitaminerals Goji Berry & Cupuazú douchecrème
– Vitaminerals Guave & Macadamia douchecrème
– Shower Scrub
– Green Tea shower gel
– Vitaminerals Kumquat & Brazil Nut douchemousse

Hoe maak je kans op dit pakket?
– Volg soLidewij via Bloglovin’, dat kan hier en like dit bericht
– Volg soLidewij op Facebook
– Volg mij op Twitter
– Laat een reactie achter bij dit artikel dat je kans wilt maken op dit pakket! Gebruik een werkend e-mailadres zodat ik je kan bereiken als je hebt gewonnen :)

Voor extra kansen:
– Tweet “Win een overheerlijk Etos pakket op solidewij.wordpress.com en volg @solidewij” +1
– Post een berichtje op de Facebook page +1
– Share het winactie bericht op Facebook +1

Ik zal de winnaar trekken via de fruitmachine, elke deelnemer wordt er één keer ingestopt, en voor elke extra kans-handeling die je hebt gedaan krijg je een extra entry.

Vanwege de hoge verzendkosten kun je deze keer helaas niet meedoen als je in België woont, mijn excuses daarvoor! Als je een adres hebt in Nederland waarnaar je het pakket kunt laten opsturen, kun je uiteraard wel meedoen.

De winactie zal vanaf vandaag precies acht dagen lopen, je hebt dus tot en met volgende week zondag 24 maart om mee te doen. Daarna zal ik de winnaar kiezen en via e-mail op de hoogte stellen.
Succes!!

De winactie is inmiddels gesloten en de winnares zal zo spoedig mogelijk een e-mail ontvangen. Doe je de volgende keer weer mee?

Alle liefs,
Lidewij

23 gedachtes over “Winactie! # gesloten

  1. Pingback: FOTD – a little action goes a long way | so... Lidewij

  2. Pingback: NOTD – shimmer on taupe | so... Lidewij

  3. Pingback: Shoplog – Action | so... Lidewij

  4. Pingback: Inspiratie – de leukste lente-heels | so... Lidewij

  5. Wat een leuke foto heb je voor de winactie gemaakt :) Ik moet zeggen dat ik deze producten een ander gun, maar ik wilde nog wel laten weten dat ik je nu via twitter volg en je facebookpagina heb geliked om je site te steunen :) keep up the good work

  6. Leuke winactie, ik doe mee :)
    Ik follow je op twitter en bloglovin, en heb dit bericht geliked. Helaas heb ik geen facebook, maar je hebt wel echt een leuk blog.
    Xoxo

  7. Oeeeh, etos producten zij echt heel erg fijn! Dus ik doe graag mee. Mmm, wat een gaaf pakket! Maar ik heb geen twitter of facebook… Xxxx

  8. Leuk dat je een win actie doet. Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens mijn eerste win actie ga doen! Ikheb je geliked op blog lovin’ (like je mij ookal?) Ik volg je via twitter (@alexjuhhh) en via facebook heb ik je geliked (Alexa) Zal waarschijnlijk de enige zijn dus je ziet het wel staan. Ook heb ik een berichtje getweet voor je! Tot slot heb ik ook nog gereageerd op je facebook pagina! Veel succes met de winnaar bekend maken

    Mijn email-adres is: x.alexie@live.nl

    Neem je ook een kijkje op mijn blog?X

  9. Leuke winactie en ook leuk dat het jouw favorieten zijn! Ik volg je toevallig nog maar net, maar ik vind je blog erg leuk :)

    Ik was je eerste like op bloglovin’, volg je via twitter (@Moonalisanl) en via facebook (Simone Cober) en heb je berichtje getweet en je facebookbericht geliked!

    Fingers crossed!!

share the love...

