Personal Photos #1

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Hier zal ik mijn tussendoorfoto’s van de afgelopen tijd plaatsen, kijk snel mee wat ik de afgelopen tijd heb meegemaakt!

Mijn telefoon zat weer aardig vol dus heb ik veel foto’s naar mijn pc verplaatst zodat ze van mijn telefoon af konden. Toen kwam ik deze twee alweer wat oudere foto’s tegen:
freaky haar
Hier heb ik een foto gemaakt terwijl mijn ogen gedruppeld zijn. Op het eerste gezicht niet heel vreemd, tot je naar mijn pupillen kijkt. Freaky! Ik zag op dat moment ook geen drol meer ;) // Mijn staart die ik af heb laten knippen! Ik heb hem gedoneerd aan Stichting Haarwensen, iets wat ik al heel lang wilde doen en nu eindelijk heb gedaan :)

kaartje ananas foto
Vorige maand ging ik met een vriendin naar Serena’s kantoor om mee te doen aan de ananas-Harlem Shake! Hartstikke leuk! Ik nam een foto van de locatie op een kaartje… en kwam er onderweg achter dat hij superwazig was :/ Handig! Gelukkig kende mijn vriendin de weg een beetje en hebben we het gevonden. // Hier poseren we gezellig met z´n allen nadat we het filmpje hebben opgenomen, met Serena in ananaspak in het midden. It was loads of fun en eindelijk is er iets gebeurd met de ananaspak!

schoenen gow
Leuk schoenen bij Zara, toch maar niet gekocht, vond ze duur en de voorkant niet zo mooi. Maar dit is wel mijn smaak! // Mijn geniale God of War Kratos/Sackboy sleutelhanger. Te gek vind ik hem! Ik ben dol op de Little Big Planet spellen, en ook op God of War, dus toen ik hoorde dat je bij een God of War pre-order een Kratos-als-Sackboy sleutelhanger zou krijgen, heb ik die hap meteen gepreorderd! Het was nog even spannend, maar de lieve jongen bij Game Mania Utrecht heeft er een voor me bewaard, yay!

courgette bushokje
Mhh, niks lekkerder dan beschimmelde courgettes. En dat gebeurt echt vaak in mijn supermarkt. Ik heb besloten dat ik er voortan foto’s van ga maken want dit kan echt niet. // Eindelijk weer een bushokje! Eind vorig jaar is het hele bushalte-terrein verbouwd en is het bushokje weggehaald. Nergens meer om te schuilen in de regen! Tot ik ’s middags ineens een gloedjenieuw bushokje aantrof, yay! Wat of waar Terlet is zou ik je echt niet kunnen vertellen (de halte heet ook niet zo.. :S) maar ik ben blij :)

zon sjaal
Bij de eerste zonnestralen trok ik natuurlijk meteen mijn mintgroene broek uit de kast! // …samen met een dikke sjaal ;)

hagel kattenhuis
En het hagelde weer… :( // Check dit enorme kattenspeelhuis dat ik in de plaatselijke huisdiershop spotte! Echt enorm was hij, want ik kreeg hem niet eens helemaal op de foto (en ik durfde niet verder naar achter, want werd al vreemd aangekeken..) Voor een whopping 175 euries. Als ik veel katten zou hebben, zou ik echt zo’n ding in huis nemen!

kitten popcorn
Dit heerlijke beestje is Lummeltje, onze kat. Zó nieuwsgierig dat ik telkens als er hier een man met koffer/bus/doos/whatever in huis komt, ik bang ben dat hij per ongeluk wordt meegenomen omdat hij overal met z’n snufferd in moet! Hier kwam hij kijken wat ik in de slaapkamer aan het doen was. // Popcorn! Ik hou van popcorn.

australian droger
Leuke koffiebeker van Australian! Jammer dat ik hem niet meer schoon kreeg. // Gesnapt! Dit bedoel ik dus: je draait je even om en hoppa, meneer ligt in de droger. Als we hem even kwijt zijn is dat ook een van de eerste plaatsen waar we gaan zoeken. Ook niet gek eigenlijk, want die droger is lekker warm en de was lekker fluffy!

24 dictionary
Ik en mijn vriend zijn weer opnieuw begonnen met het kijken van 24, een topserie. In elk seizoen zitten er wel een aantal mensen die echt niet kunnen nadenken, of gewoon eikels zijn. Carrie is er daar een van, en toen ze lekker oncharmant gepauzeerd werd moest dat even vastgelegd worden. // Detail van mijn nieuwe Dictionary jurkje. Ben er blij mee!

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien! Ik probeer mezelf aan te leren om meer random foto’s te maken zodat ik jullie iedere maand een aantal leuke foto’s kan laten zien :)

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

35 gedachtes over “Personal Photos #1

  1. Hahahahaha die still van Carrie, geweldig :’) En je pupillen, WOAH! Zo freaky! Dat had mijn vader ook een keertje na een doktersbezoek, en hij moest nog een kwartier naar huis rijden ook met de auto, echt eng :/ Zonnebril opgezet en toen ging het wel zei hij.. en wat leuk dat je in de video van Serena zit (Harlem Shake), ik lag écht in een deuk om dat filmpje! Sowieso Harlem Shake is geniaal hahaha.

    • Haha, ja ik vind Carrie echt zo’n &^%!
      Eeks, dat mag helemaal niet! Ik zag echt geen drol als het dichterbij dan 20 meter ofzo was, gelukkig hoefde hij maar een kwartiertje te rijden, maar eng hoor!
      Het was ook zo leuk om te doen :D en dat pak…prachtig!

  2. haha mijn kat heeft een hangmat voor aan de verwarming, gaat ze bij de hond in de mand liggen! Goed van je dat je je haar gedoneerd hebt! wij knippen ook voor stichting haarwensen en er is nooit genoeg!

    • Wat leuk dat jullie dat ook doen!! Ik vind het zo’n gaaf idee dat er ergens een meisje is dat heel blij is met mijn haar :)
      Tss, katten..wij hadden ook een hangmat maar daar wilde hij ook niet in ;) en de helft van de tijd ligt hij ook nog eens op schoot.

      • Ah, jullie zijn een echte aangesloten Haarwensen-kapper! Tof! Ik was heel bang dat zo’n grote verandering niet goed geknipt zou worden en omdat ik in de buurt geen kapper kende ben ik maar voor een keten-kapper gegaan. Ook niet helemaal een succes, maar goed ;) waar zitten jullie, als ik vragen mag?

    • Je moet er even goed over nadenken, want het is echt een grote stap natuurlijk! 30cm is echt veel. Ik wilde het al heel lang doen, ik denk een maand of 9/10 voordat ik eindelijk de stap zette, dus ik heb ook goed getwijfelkont ;)

  3. Wat een leuke foto’s, en wat gaaf dat je je haar hebt gedoneerd! Ik had er destijds 20 cm af en dat namen ze toen niet aan.. erg jammer.
    En popcorn; I love it!

    • Nou ja, wat jammer! Ik heb gehoord dat er bedrijven zijn die pruikjes maken die heel kort zijn en dat die wel haar van 20cm aannemen, zo jammer dat ze je daar niet naar hebben doorverwezen! En 20 is ook veel om er in een keer af te halen! Had je zin in wat anders?

      • Ja ik heb veel rondgebeld, maar uiteindelijk was er niemand die het wilde? Vond het ook erg bizar, volgens mij zijn er veel (oudere) vrouwen met korte pruiken..
        Ik had mijn haar al jaren heel lang gehad, en heb een maand geleden het lekker kort (bob) geknipt, heerlijk fris en makkelijk! :-)

      • Een maand geleden, bijna tegelijk! Grappig :) en inderdaad, volgens mij zijn er echt veel mensen met een korte pruik en van 20cm heb je dan nog genoeg om een model te knippen. Ik vind het ook heel fris staan, en het was altijd zo’n lange, zware deken op mijn rug zeg maar. Het was alleen ff wennen met wassen, want ineens kon ik mijn lengtes niet meer over mijn schouders pakken om te wassen, even schrikken de eerste keer ;)

  4. Leuke foto’s! Super dat je haar gedoneerd hebt. Ik had vroeger ook hele lange haren en heb het toen ook kort laten knippen, alleen toen wist ik nog niet dat dat bestond. Als ik weer ooit besluit van lang naar kort te gaan, dan ga ik het ook doneren. Ohh dat druppelen waardoor je pupillen groter worden heb ik ook gehad, zo raar is dat haha. De laatste tijd eet ik ook super vaak popcorn. At dat echt nooit, maar heb nu wel een beetje een verslaving, zooo lekker!

    • Ik wist het de eerste keer ook niet, dat vind ik echt nog steeds zonde, al die lange haren het vuilnis in :(
      Volgens mij is popcorn ook een van de minst slechte tussendoortjes! Alleen al dat zout dat er overheen gaat is minder..;)

  5. Ik vind je ogen echt cool uitzien op die foto! Haha! Dat kattending is echt super, leuk voor als we later een groot huis hebben (ahum, ooit?)… Gaaf dat je je haren gedoneerd hebt… Daar had ik niet aan gedacht destijds :(

  6. Haha, ik vergeet ook altijd random foto’s te maken. Maar deze geven wel een goed beeld van je leventje! Wat goed dat je die staart gedoneerd hebt, wauw. Ik ben al 5 jaar bezig m’n haar te laten groeien, no way dat ik het ga doneren. Maar hoe egoïstisch is dat eigenlijk? Anyways, geweldig, die kat. Die van mij kan ik kattenspeeltjes geven wat ik wil, krabben doet ze aan de bank (ipv aan de TWEE krabpalen), slapen doet ze op de stoel of bij mij in bed (ipv in d’r zachte kattenmandje) en spelen doet ze met haarelastiekjes en ijzerdraadjes (ipv met muizen en balletjes).

    • Dat klinkt wel als mijn kat, haha! Die slaapt liever op een broek die op de grond is gevallen dan zijn kattensofa – die wij serieus voor hem hebben besteld ;)

share the love...

