Tag – de Boyfriend Tag

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

bf tag

Ja hoor, ook ik heb mijn vriendlief eens aardig aangekeken en hem ervan overtuigd dat de Boyfriend Tag invullen écht moet, én nu! Dus onder het genot van een paar priemende ogen in zijn rug heeft hij de vragenlijst voor me ingevuld. Sommige vragen deed hij hardop (of dat nou kwam omdat hij er zo zeker, of juist onzeker over was, weet ik nog niet), en dat heeft me goed laten gniffelen. Laat hem maar zweten! Uiteindelijk heeft hij het er best goed vanaf gebracht, alleen mijn lievelingskleur bláuw? Kom nou, pink & glitter all the way! Lees verder voor meer komische antwoorden – sommigen zijn zelfs goed!

De Boyfriend Tag <3

Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?
Vriend: Onzin, 13 in dozijn series het liefst de hele avond zonder dat ik d’r stoor, met als het even kan 2 schalen popcorn aan elke kant.
Okee, dit is niet helemaal waar haha. Hij bedoelt wanneer ik alleen televisie kijk, echt kabel tv. Als we samen wat kijken is het geen prut hoor ;) maar als hij toch niet meekijkt geniet ik lekker van mijn CSI’s en House, met, inderdaad, het liefst geen gezeur en flink veel popcorn. Hij is de twee liter cola om het zout weg te spoelen vergeten, maar dat is hem vergeven.

popcorn

Jullie zijn uit eten, wat voor dressing doet zij door haar salade?
Vriend: Iets met mayo, er moet wel wat vettigheid aanzitten uiteraard !!
Nou ja zeg! En hij heeft nog gelijk ook ;)

Noem iets wat ze niet lust:
Vriend: Zoetigheid……. zegt ze ^^ maar nee wat ze niet lust zijn zwart witjes, dit zijn salmiak snoepjes die ze absoluut niet lust :)
Nee, bleehh salmiak. Als grapje zeg ik soms dat ik niet van zoetigheid hou, maar ik ben een echte zoetekauw!

snoepjes

Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken?
Vriend: Ice tea zonder twijfel.
Ka-ching! Klopt als een bus. Heerlijk!

Wat is haar schoenmaat?
Vriend: 39, heb veel te veel schoenen moeten bekijken of kopen voor haar :)
En zo hoort het ook! Kijk meiden, als hij je schoenmaat niet weet kan hij natuurlijk nooit bij wijze van goed gestuurde verassing die toffe schoenen die je voor hem hebt gebookmarkt bestellen. En dat willen we niet missen.

Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?
Vriend: Ze verzamelt alles! Maar als het maar een iets mocht zijn dan zijn het schoenen zonder enig twijfel.
Nou ja, alles. Goed, vanuit een mannenperspectief lijkt het misschien alsof ik nagellak, shampoo, douchegel, scrubs, lingerie, schoenen, kleding, accessoires, lipglossjes, oogschaduwpalettes en mascara’s spaar, maar dat heb ik natuurlijk allemaal echt nodig. Eerste levensbehoefte heet dat ;) Maar inderdaad, als ik maar één ding zou kunnen sparen, zou ik mooi mijn schoenencollectie uitbreiden!

stash opruimen
Hier ruim ik mijn stash op…

Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon:
Vriend: Doritos :) als het kon… haha ZE DOET HET!
Shhhhht! Niet doorvertellen ;) ik eet echt ziekelijk veel Doritos…

Wat is haar favoriete ontbijtje?
Vriend: Verschillende afgebakken broodjes met het liefst ook nog 20 verschillende soorten beleg.
Jaaa, dat is zo yummie! Echt heerlijk vind ik dat, en een van de redenen waarom ik ontbijten in hotels of met grote groepen (paasbrunch, Kerstbrunch) echt lekker vind. Omnomnom.

Wat is haar favoriete muziek?
Vriend: Emo onzin, wat een slechte smaak muziek heeft zij :P
Ach, tss. Hij dist zo vaak mijn muzieksmaak! Dan zegt hij “je bent toch geen emo?”, net alsof hij een rappende Jay-Z is :P

Wat is haar favoriete kleur?
Vriend: Blauw .. denk ik, geen flauw idee eigenlijk haha
Hier moest ik zo hard om lachen! Poepie toch. Hoe kómt ie erbij! Roze, rood, beige, grijs, mintgroen, koraal (weet niet eens of hij weet wat voor kleur dat is :P), zoveel kleuren vind ik mooi! En dan komt hij aan met blauw. Ach ja, een foutje moet kunnen.

roze glitter

Wat is haar favoriete winkel?
Vriend: Geen idee, ze zit op elke winkel hun website te snuffelen de hele dag, elke dag van de week… zou niet weten wat haar absolute favoriet is :)
Hihi, da’s waar ;) het is je vergeven schat.

Welke kleur hebben haar ogen?
Vriend: Bruin, kastanje.
Kijk, dat is nou lief. En hij heeft niet eens af hoeven kijken :)

Wie is haar beste vriendin?
Vriend: Ze heeft er een heel aantal maar ik ga dan toch voor Wietske, misschien dat ze haar niet het meeste ziet maar is zeker wel haar beste vriendin.
Klopt ook. Ik heb een paar hele, héle lieve vriendinnen en Wietske is ook zo’n schat! Ik ken haar ook het langst van al mijn goede vriendinnen, dus deze heeft hij goed ingeschat :)

Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?
Vriend: Veranderen wat we die avond eten 30 min voor we beginnen met koken. En dat gaat niet veranderen ben ik bang…
Och jee, hoe vaak ik hem al heb willen slaan als hij serieus om half vijf begint over een ander gerecht… Vaak lost hij het zelf op hoor, maar ik vind dit zo irritant!

Waar is ze geboren?
Vriend: Heusden.
Klopt.

Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?
Vriend: Appelkruimel, ze zit zo lekker te miesenmuizen met die taart :)
Heerlijk! Echt de aller-állerlekkerste taart ooit zou zijn een appelkruimeltaart met een gewone appeltaart bodem en -achterkant, want die vlaaien zijn yummie maar het korstje hiervan is echt prut. Als hij zelf gaat bakken, verwacht hier dus zeker een mix van ;) Maar goed, omdat die niet echt bestaat reken ik dit ook goed.

yummie

Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?
Vriend: Paardrijden en sportschool.
Hij is ballet vergeten, maar dat kon hij ook niet echt weten want toen was ik heel jong en ik praat er nooit over ;)

Wat zou ze uren kunnen doen?
Vriend: Doritos eten.
Popcorn eten.
Zeuren op mij.
Met de kat op schoot slechte tv series kijken.

… ga zo maar door xD
Met de kat op schoot móet ik wel uren iets doen, want dan kun je natuurlijk niet bewegen ;)

Wat is een uniek talent dat ze heeft?
Vriend: Niet echt talent maar een eigenschap is dat ze echt heel lief is tegen eigenlijk iedereen (die normaal doet). Ze is de grootste goedzak die ik ken.
Talent (non): ze kan van alles en nog wat fout doen ook al heeft ze het al 100 keer goedgedaan, haha!
Dat is waar, ik ben veel te aardig. Meestal is dat wel goed, als mensen gewoon leuk terug doen, maar als er iets lulligs gebeurt durf ik nooit zo goed voor mezelf op te komen. En dat laatste, tja. What can I say? Ik heb gewoon het unieke talent dat ik dingen fout kan doen. Juist.

Wie is haar held?
Vriend: Katjuh en ikke natuurlijk… of was het nou Hugh Jackman….. hmm ;)
Haha! Hugh Jackman is me toch wel een enorm stuk man candy.. maar mijn lieve kitten (die we vaker katje noemen dan bij zijn naam) en mijn lieve vriend zijn natuurlijk mijn echte helden!

katju
Dit is onze liefste poezel Lummel met zijn beste kijk-mij-nou-een-scheetje-zijn-vind-je-mij-niet-schattig-blik ;)

Dat was de boyfriend tag! Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen, en als je hem over wilt nemen mag dat natuurlijk!

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

23 gedachtes over “Tag – de Boyfriend Tag

  1. Hahahaha, omg wat eet jij ongezond!! Of lijkt dat nu maar zo :p. Als ik dat doe ben ik echt binnen een maand een tientonner en één grote puistenaanval, haha. Ik ben dus eigenlijk wel jaloers. En dat wisselen van eten, DAT DOET MIJN VRIEND OOK ALTIJD. Heb ik al het vlees ontdooid en alles… oh grr.

    • Irritant is dat he! Of hij zou het vlees eruit halen en dat doet ie dan niet omdat hij niet weet waar die zin in heeft en dan is er dus niks ontdooid…aaargh! Maar verder is het wel een schatje hoor :)
      En eh thanks I guess *voelt zich een tientonner* :P

      • Haha nee je moet zeggen thanks I guess *kennelijk kan ik eten wat ik wil zonder nadelige gevolgen*! Ik neem aan dat je geen tientonner bent :p. En ik ben gewoon echt een drama met eten, ik reageer zo snel op ongezond eten, dat is niet leuk meer :(.

      • Oja dat kan ook ;) ah, dat lijkt me heel vervelend! Ik hoop dat mijn hormonen nu eindelijk gesettled zijn, de laatste tijd is het gelukkig lekker rustig in pukkelland, maar ik eet ook niet echt elke dag doritos hoor. Maar wel vaak :D

share the love...

