Stash – Winter Lifesavers: lipbalms

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

alles

Mhh, deze heerlijke lipbalms zorgen ervoor dat mijn lippen altijd kissable zijn! Ook als het koud is verzorgen deze schatjes mijn lippen genoeg om te voorkomen dat ze uitdrogen of zelfs barsten. Benieuwd naar welke lipbalms het precies zijn en hoe en wanneer ik ze gebruik? Kijk dan snel verder!

anatomicals

Laten we beginnen met deze cutie, de Stop Cracking Up lipbalm van Anatomicals. Dit is een soort jelly-achtige substantie die lekker glossy is op je lippen. Van alle lipbalms vind ik deze er het leukst uitzien op mijn lippen! Ook de tekst is natuurlijk heel tof, volgens Anatomicals is het lip therapy voor depressieve lippen ;) en of het werkt, ze gaan er zelfs weer van lachen!

nivea

Een lipbalm van Nivea? Jazeker! Bij de Zeeman en diverse Big Bazaar-achtige winkeltjes vind je regelmatig de vreemdste (en leukste!) dingen, zoals ook Nivea make-up producten. Deze tube bevat een kruising tussen een glossje en een lipbalm: hij shimmert en shinet je tegemoet en verzorgt ook. Deze lipbalm bevat een rode gloed waar ik niet altijd even blij mee ben, maar hij verzorgt mijn lippen goed dankzij de lekkere oliën en boters. Yum!

dermalogica

Deze Clean Start van Dermalogica ruikt zeker het lekkerst van al deze balsems, naar een soort snoep dat ik vroeger veel heb gegeten. Ik denk dat het iets als Jelly Beans is, maar ik weet het niet zeker. Let me know als jij het wel weet! Deze smart mouth lip shine komt als een dikke, snoeperige flurry op je lippen en blijft daar lekker lang zitten. Als de schade al is gedaan, doet hij niet zoveel meer, maar het is een goede lipbalm om op te doen als je wilt voorkomen dat ze gaan uitdrogen.

tbs

Deze Honey Bronze Lip Nectar uit de bijna twee jaar oude Honey Bronze collectie van The Body Shop is mijn volgende favoriet. Hij wordt verkocht als lipgloss, maar door de honing en andere verzorgende ingrediënten gebruik ik hem liever als lip balm! Vooral als mijn lippen een beetje uitgedroogd zijn (of ik verkouden ben) vind ik het heerlijk om deze lipgloss op te doen voor het slapen gaan. Als ik dan wakker word, zijn mijn lippen zó zacht! Heerlijk gewoon. Voor overdag vind ik hem niet ideaal, omdat ik de kleur (ik heb Honey Beige) niet meer zo leuk vind, hij geeft namelijk een zachtbruin kleurtje met gouden shimmers. In de zomer wel ok, maar in de winter niet zo. Ach ja, niemand die dat ziet ’s nachts ;)

eos

Dan mijn lekkere EOS-eitje! Ik heb een EOS lipbalm in de geur en smaak Honeysuckle & Honeydew. Ik hou niet heel erg van Galiameloen, maar in mijn eitje kan ik het wel waarderen! Deze lipbalm heb ik vooral in de zomer veel gebruikt omdat er ook SPF in zit, ideaal! Toen ik laatst echter een lipbalm in mijn tas zocht en alleen deze vond, heb ik hem weer eens gebruikt. Toen kwam ik er achter dat hij behalve zonbeschermend ook heel lekker voedend is, en dus ook ideaal voor nu! Sindsdien gebruik ik hem weer volop, en dat is helaas te zien… hij gaat veel te snel op!

eos op

Niet lang meer, en dan zal ik met mijn vingers de laatste restjes uit de balm moeten scoopen. En natuurlijk een nieuwe bestellen ;)

alles

En, wat zijn jouw lekkerste lipbalms? Heb jij ook een van deze, wat vind je ervan?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

21 gedachtes over “Stash – Winter Lifesavers: lipbalms

  1. Gaaf om even een kijkje te mogen nemen in je winter lifesavers stash! :p Goddelijke producten, EOS wil ik ook een keertje uitproberen! Helaas ben ik wel snel allergisch voor lipproducten, zo irritant. -.-

    • Ohh, dat is jammer! Het is echt lekker spul en volgens mij zitten er in de eitjes geen irriterende dingen dus misschien wel de moeite waard om te proberen ;)

share the love...

