Inspiratie – de leukste lente-heels

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

smitten shoes

Na het gesnuffel door de h&m webshop had ik de smaak goed te pakken, en omdat ik echt dól ben op schoenen ben ik dus ook meteen naar leuke lente schoenen gaan zoeken! Vandaag heb ik daar een verzamel-inspiratie artikel van gemaakt zodat we lekker gezamenlijk kunnen kwijlen over deze beauties ;) Lees gauw verder!

Alle schoenen heb ik gevonden op shoescribe.com, een site met high-end schoenen. Net toen ik helemaal in de stemming was om lekker naar schoenen te speuren, kreeg ik een promo-mailtje van Elle over deze website dus dat kwam als geroepen! Ik vind de site er erg leuk uitzien, het plaatje hieronder vind ik ook heel tof.

shoescribe

Oja, eerst moet ik je nog waarschuwen. De prijzen van deze bad boys zijn enorm pittig. Voor mij zijn de meesten in de categorie never gonna happen, maar dat neemt niet weg dat ze prachtig zijn. En zeg nou zelf, zulke mooi schoenen, daar moet toch naar gekeken worden? Dus zet je bril af, doe je lenzen uit, of als je geen sterkte hebt: leen je opa’s jampotglazen en scroll lekker verder zonder naar de prijzen te kijken!

pinks

Cesare Paciotti – 500 // Giuseppe Zanotti – 525 // Gianvito Rossi – 540 // Pure López – 275

brights

Michael by Michael Kors – 225 // Michael by Michael Kors – 225 // KG Kurt Geiger – 148 // Casadei – 620

soft tones

KG Kurt Geiger – 248 // Schutz – 180 // Michael by Michael Kors – 160 // Schutz – 230

Enorme prijzen, maar ook enorm leuke lente heels als je het mij vraagt! Ik zou ze zo allemaal aantrekken en erop weghuppelen! Alhoewel… huppelen is misschien wat ambitieus op zulke palen, maar lopen moet lukken ;)

Wat vind jij van deze schoenen? Kijk je ook weleens naar prachtige schoenen, ook al kun je ze niet betalen?

Liefs,
Lidewij

P.S. Morgen is de laatste dag dat je mee kunt doen met mijn Etos winactie, dus doe nog snel mee!

En sinds vorige week plaats ik in het weekend twee artikelen per dag, voor nog meer leesplezier! Kom vanmiddag om 15:00 dus zeker even terug voor mijn tweede artikel van de dag :)

Follow on Bloglovin

17 gedachtes over “Inspiratie – de leukste lente-heels

  1. Pingback: Shoplog – Dictionary en h&m | so... Lidewij

  2. Schoenen!!!!!! Daar word ik wild van en gaat mijn hartje harder door kloppen. Helemaal van Giuseppe Zanotti :-D De meesten zijn alleen zo torenhoog of zien er niet echt comfortabel uit, maar oeeee wat mooi allemaal <3

  3. Ik ben fan van die cognac heels met ritsjes (op het onderste plaatje linksonder)! Tot €250 vind ik overigens ook nog wel te doen voor schoenen. Het kwaliteitsverschil met “gewone” schoenen merk je vaak meteen. Zo heb ik thuis een paar cowboylaarzen van Manfield (€150) en Sendra (€230) staan en die van Sendra zijn ook echt oprecht twee keer zo mooi/goed/stevig/alles. Alleen investeer ik zoveel geld liever in een wat draagbaarder paar, dat dan weer wel ;).

    • Het liefst vind ik ze in de sale voor een kwart van de prijs, is me al eens overkomen, ik sprong een gat in de lucht :D maar eens in de zoveel tijd moet inderdaad kunnen ja! Mijn volgende investering moet een duurzaam paar laarzen zijn want dat mis ik echt nu.

      • Ja, maar daar moet je maar net tegenaan lopen ;). En mij kennende gaat het dan zo: ik kijk op een site/in een winkel waar ze HELE DURE schoenen verkopen, maar waar ook sale is. En ik word verliefd op een paar dat niet in de sale is. Ik garandeer het je. Dus uit zelfbescherming doe ik dat maar niet. Laarzen zijn inderdaad de investering wat meer waard. Daar doe je gewoon zo lang mee! Gewoon een tijdloos model kopen en hoppa.

share the love...

