NOTD – shimmer on taupe

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

nail

Nu dat hele texturized nail-gebeuren hartstikke hip is, wil ik natuurlijk ook eens voelen hoe een zand-achtige finish op mijn nagels aanvoelt. Maar een liquid sand lakje van OPI is toch best prijzig om even iets te proberen. Daarom was ik blij verrast toen ik ontdekte dat mijn nieuwste Catrice aanwinst ook zo’n soort finish heeft! Benieuwd welke? Kijk dan snel mee!

texture

nail2

nail3

nail4

nail5

Het is Steel my Soul, een Metal Brushed Effect lakje van Catrice!
De finish van dit lakje heeft inderdaad textuur, en added bonus: hij droogt zó snel, dat mijn eerste nagel droog is nog voor ik mijn laatste nagel gelakt heb! Ideaal voor een snelle manicure, en door de mooie kleur en shimmer en de toffe finish heb ik het vermoeden dat dit mijn go-to lakje gaat worden!

Heb jij wel eens een texturized lakje geprobeerd, wat vond je ervan? Wat vind je van deze kleur?

Liefs,
Lidewij

P.S. Vandaag is de laatste dag dat je mee kunt doen met mijn winactie, dus grijp je kans nu het nog kan!

En sinds vorige week plaats ik in het weekend twee artikelen per dag, voor nog meer leesplezier! Kom vanmiddag om 15:00 dus zeker even terug voor mijn tweede artikel van de dag :)

Follow on Bloglovin

43 gedachtes over “NOTD – shimmer on taupe

  1. Pingback: 14 Day Nail Challenge #5 | so... Lidewij

  2. Mooie kleur! Dat is echt een kleur voor mij, alleen vind het jammer dat hij zo een matte finish heeft, want ik ben meer van de glans. Hoe meer glans hoe beter :). Wel ideaal dat hij zo snel droogt.

  3. Wauw wat een tof lakje! En catrice is idd nog een beetje betaalbaar:)!

    Zou je het leuk vinden om vandaag weer mee te doen met mijn linkparty?! Zou leuk zijn!!

    Liefs van Rosie

share the love...

