Stash – sieraden

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

sieraden

Niets leuker dan als klein kind in het sieradenkistje van je oma of tante snuffelen, toch? En wie zegt dat het nu niet meer mag? Als een ekster word ik naar shiny sieraden getrokken, en hoewel ik zelf niet veel sieraden heb, wil ik ze wel met jullie delen. Want zeg nou zelf, ergens diep van binnen zijn we allemaal nog een beetje dat nieuwsgierige meisje van zes…

Hoewel ik het er altijd prachtig uit vind zien bij anderen, draag ik zelf vrij weinig sieraden. Waarom? Omdat ik het vergeet. Serieus. Mijn make-up en kleding vind ik gewoon belangrijker en sieraden schieten er dan vaak bij in, omdat ik gewoon nogal slaperig en gehaast ben ’s morgens. Ergens, lang geleden, had ik hetzelfde met parfum. In mijn stash artikel over mijn parfums kon je zien dat dat gelukkig afgelopen is, en ik me nu ook lichtelijk kaal voel zonder luchtje op. Ik heb nu het gevoel dat dit langzaamaan ook begint te gebeuren met sieraden, en dus heb ik een aantal sieraden ingeslagen. A girl has to be prepared, right? Alle sieraden komen van SIX, want daar hebben ze 2x per jaar een geweldige uitverkoop, waar alle sale items nog maar 1 euro zijn. Kijk, dan kun je best een gokje wagen! Heb ik ook gedaan, dus ;)

Ik bewaar ze in een gift-verpakking van Sephora omdat het gouden doosje er zo leuk uit ziet!

dicht

open

alles

Deze knapperds zitten erin! Je ziet hier zes ringen en een lange ketting.

glitter

Dit is een enorm grote ring met dieppaarse steen en zilveren details. De steen heeft ontelbaar veel zilveren glitters en dat vind ik er heel leuk aan!

eerste

Dit was de allereerste ring die ik kocht, en heb ik ook al iets langer dan de rest. Ik vind hem heel mooi omdat het een grote, maar zachte ring is. Ook deze heeft zilveren details, en in plaats van heel veel glitters, heel veel verschillende soorten steentjes met ook allemaal verschillende kleuren. Alle steentjes hebben zachte pasteltinten, behalve het steentje in het midden, dat heel dieprood is. Wowsa!

steentjes

Deze ring heeft ook veel verschillende steentjes, maar is in tegenstelling tot de vorige uitgevoerd met steentjes en details en warme kleuren. Ook is deze niet zo rond als de vorige, maar wat platter.

recht

ondersteboven

recht

Van deze ring weet ik nooit zo goed hoe ik hem moet dragen: rechtop, ondersteboven, of aan mijn ringvinger. Ik denk dat ik de eerste het leukst vind, want vooral aan mijn ringvinger valt het heel erg op dat mijn vingers heel scheef zijn (vind ik). Toch heeft dat schuine ook wel iets… Anyway, deze ring is ook weer warm en heeft een druppelvormige amberkleurige steen.

groot

Dit is de aller-állergrootste ring van allemaal, en ik heb er een beetje een haat/liefde verhouding mee. Ik vind hem mooi, en ik hou van groot, maar telkens als ik hem om heb gaat hij toch snel weer af omdat ik er maar niet aan kan wennen. Zo jammer! Hij doet me een beetje aan een soort zwarte zon denken, met die grote zwarte steen in het midden en de lange kralen als stralen eromheen.

bruingoud

Met deze ring heb ik ook niet de beste verhouding, puur omdat hij aan de zijkant bijna net zo dik is als aan de voorkant, waardoor je vingers eigenlijk altijd een beetje open staan. Niet helemaal handig, maar wel een mooie ring! Deze is helemaal van kunststof en er zitten een soort van goud/bronskleurige vlekjes in de ring, die ook heel mooi shimmeren. Nice!

ketting

Tot slot de ketting! Deze vind ik heel mooi! Hij is een beetje edgy door de grote spikes die eraan hangen, maar ook zacht en lieflijk door de steentjes en de ‘glazen’ steentjes. Ik draag hem graag, en dat is heel bijzonder want ik ga me snel ergeren aan iets dat bungelt ;)

alles samen

Ik vind het er zo leuk uitzien, zo allemaal bij elkaar! Het glimt en shinet ook zo lekker :) Ik neem me echt voor vaker sieraden te dragen!

Wat zijn jouw (favoriete) sieraden? Wat vind je van mijn sieraden? Heb jij ook een periode gehad waarin je helemaal geen sieraden droeg?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

32 gedachtes over “Stash – sieraden

  1. Mooie ringen heb je! ik moet zeggen dat ik sieraden ook vaak vergeet. Oorbellen vind ik wel erg mooi, maar ik kan niet tegen ‘niet echte’ materialen. En zilver en goud zijn nogal duur…

  2. Kwijl. Ik houd van sieraden, sowieso van ringen! Jammer dat je vingers wijd gaan staan van de ring met de goudbronse spots. Die vind ik juist het mooist! Oké, met de grote stenen ook!

  3. Gaaf zeg! vooral die hele grote vind ik mooi!
    Ik draag eigenlijk alleen altijd oorbellen (van die grote zilveren ringen) Ik heb lang in een slagerij gewerkt en daar mocht ik nooit sieraden dragen..
    Maar nu ik erover nadenk.. kan eigenlijk wel weer :D

      • Oh ik zie het al, gelukkig! Het is abeautytwist ipv beautytwist, daar gaat het fout. Wel raar dat de link niet klopt, want je reageert gewoon onder je wordpress account toch? Ik ga in elk geval lekker bijlezen :)

  4. Ik voel me naakt zonder m’n oorbellen en ringen.
    De oorbellen zijn zilverkleurig. Klein en eenvoudig (mijn oren kunnen zo’n grote, zware hangers echt niet aan! Hoe dat komt? Als tiener was ik me aan het omkleden voor de turnles en toen bleef mijn t-shirt aan mijn oorbel hangen. Wist ik niet. Maar toen ik doortrok, voelde ik het dus wel. Gevolg: oorgaatje gescheurd!)
    Ook mijn ringen (ik draag steeds twee dezelfde) zijn fijn gevormd en zilverkleurig :-)

    • Ah, wat vervelend! Jammer dat je zoveel weg hebt moeten doen :( ik reageerde vroeger heel erg op nikkel en kon ook geen horloges meer dragen, ben blij dat ik daar een beetje vanaf ben.

  5. Oh wat een mooie ringen! Vind je eerste ring met die zachte tinten echt heel mooi.
    En leuk zo’n opbergdoosje, die bewaar ik ook altijd voor allerlei dingen ;-)

  6. Mooie sieraden stash heb je! Ik vergeet ook altijd in de ochtend sieraden om te doen omdat ik altijd haast heb. Ik heb wel altijd 2 ringen en een ketting om, maar die heb ik standaard om en doe ik nooit af. Wel wil ik weer dagelijks oorbellen gaan dragen, maar ik moet eerst even leuke zien te scoren. Mijn horloge probeer ik wel iedere dag om te doen, maar die vergeet ik ook nog regelmatig.

  7. Wat een gave sieraden stash heb jij. Vooral je ringen zijn erg mooi! Je hebt het ook op een leuke manier gefotografeerd. Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

share the love...

