NOTD – ombre señorita

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Toen ik Mirjam’s blauwe ombré nagels zag, vond ik ze errug mooi en na wat comments heen en weer hebben we afgesproken vandaag allebei een nieuwe variant van de ombré nails te plaatsen. Bij Mirjam kun je vandaag een lente ombré vinden en bij mij de nude versie. Kijk snel verder voor meer foto’s en welke lakjes ik heb gebruikt!

Als rasechte nail-art kneus vond ik het best nog een beetje spannend! Want ik kan met mijn grote mond wel róepen dat ik ‘dat zo even kan fixen met nude en roze’, maar je moet maar net vijf kleuren hebben die bij elkaar passen én telkens een tint donkerder zijn dan de vorige. Gelukkig vond ik vijf lakjes die aan dit signalement voldeden en na een half uurtje vijlen, lakken en filmpjes kijken was mijn ombré señorita project geslaagd.

Dit zijn de lakjes die ik heb gebruikt: Lost in Mud van Catrice, Be Natural! van Catrice, Toffee to go van Essence, Iced Latte van Essence, en Modern Romance, ook van Essence. Achteraf gezien had ik beter de laatste twee lakjes kunnen omwisselen, maar ik had eerlijk gezegd zelf ook niet verwacht dat Iced Latte zó goed zou dekken!

Ik vind het zelf wel leuk geslaagd! Wat vind jij van mijn ombré señorita? Ben jij beter in nailart? (Hopelijk wel!)

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

34 gedachtes over “NOTD – ombre señorita

  1. Ik vind het leuk staan! Het heeft iets unieks. Zelf heb ik het vorig jaar – god damn.. dat ik dat nog weet – gedaan met geel. :) Fleurige kleuren en het deed mij aan de warme zon denken, die wij nu niet meer hebben. :”D Love de nude tinten die je hebt gebruikt! Fijne Pasen. ^^

  2. Inderdaad, de laatste twee omdraaien, maar hij is wel gaaf! Ik heb een keer van rood naar roze gedaan, maar had toen ook dat twee kleurtjes ineens erg op elkaar leken, terwijl ik dacht dat dat niet zo was, haha. Altijd even testen dus, ook al heb je je nagels al een miljoen keer in een bepaalde kleur gelakt ;).

  3. Ziet er erg leuk uit! Ik ben echt zo een noob op nailart gebied haha ik vijl mijn nagels en lak ze dan in 1 kleur en ben dan klaar. Vind het altijd zo mooi wat andere mensen allemaal met nagellak kunnen… heb daar het geduld gewoon niet voor.

  4. Pingback: Ombre nails: lente! | Jewelyz & Nails

  5. ik ben absoluut niet beter in nail art! ik vind het al knap dat je er zo’n mooie foto’s van kan trekken :-D lukte bij mij niet. De kleurtjes vind ik wel oké voor tijdens de herfst- en wintermaanden. Voor de komende lente en zomer vind ik ze miss iets te flets en donker

share the love...

