New in – post van Chanel

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

chanel

Post van Chanel? Say whut? I know! Ik was net zo verbaasd als jullie toen ik ineens een vreemd pakketje ontving. Vreemde pakketjes betekenen meestal dat ik ergens wat leuks heb gewonnen, dus vol verwachting maakte ik het pakketje open… en daarin vond ik drie mini-goodies van Chanel! Kijk je mee?

Er zat ook een briefje bij van Chanel, dat ik deze attentie ontving omdat ik iets op Facebook had geliked. Ik zal eens vaker wat gaan liken dan, als je er zulke leuke dingen mee kunt krijgen ;)

Als eerste vond ik twee samples van Chanel luchtjes: een voor hem en een voor haar. Voor hem ontving ik Bleu de Chanel en voor haar Coco Modemoiselle.

parfum

coco mademoiselle

Mhh, wat is Coco Mademoiselle lekker! Mijn eerste indruk van Coco Mademoiselle was niet heel enthousiast, maar ik merk dat ik hem steeds lekkerder vind worden naar mate ik hem vaker ruik. Op beautyscene vond ik de geurnoten van Coco Mademoiselle. In de top zitten siciliaanse sinaasappel en bergamot, in het hart absolu van roos en jasmijn en in de basis zit indonesische patchouli, vetiver, bourbonvanille en witte muskus. Yum! In het begin vond ik het parfum nog niet zo heel bijzonder, en vond ik het ook een beetje poederig ruiken. Achteraf denk ik dat het het hart van roos en jasmijn was dat me niet meteen aansprak. Toen ik het een dag later nog eens droeg, vond ik het parfum meteen een stuk lekkerder en nu, nog een paar dagen later, ben ik helemaal om! Bedankt Chanel, dit gaat me weer geld kosten ;)

bleu

Bleu de Chanel mag dan een mannengeur zijn, maar ook deze heb ik eens goed besnuffeld. Hier kon ik de geuropbouw vinden bij Mascha’s beautygloss: de topnoten zijn roze bessen, citrusakkoorden en vetiver, in het hart ruik je grapefruit, gedroogde cedernoten en labdanum, en in de basis bestaat uit wierook, gember en sandelhout. Qua geur kan ik je niet verder helpen dan dat het een vrij warme, maar toch fris-achtige mannengeur is. Gelukkig voor onze portemonnee wordt mijn vriend niet heel wild van dit luchtje, dus dat scheelt weer.

mascara

mascara 2

mascara open

Daarnaast zat er ook nog een mascara in! Het is de Inimitable Intense mascara, een wat oudere variant. Het is een superiniminiverpakking, en ik ben benieuwd hoe vaak ik hiermee ga kunnen doen. Stiekem ben ik ook een beetje bang dat ik er op een ochtend na één oog achter ga komen dat de verpakking echt helemaal leeg is… Dat zien we dan wel! De mascara belooft volume, lengte, krul, én separatie! Benieuwd hoe de mascara er op mijn ogen uitziet? Dit kun je vanmiddag in een look zien, dus kom dan zeker even terug!

alles

Heb jij ook een luchtje van Chanel? Of heb je deze mascara wel eens gebruikt?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

21 gedachtes over “New in – post van Chanel

  1. Ik heb dit pakketje laatst ook gekregen!! Maar serieus, ik heb GEEN IDEE waarom? Er stond iets dat ik had meegedaan met de Grazia workshop, maar ik weet van niets? Haha, vaag hé? Mijn Chanel luchtje (die voor vrouwen) was trouwens kapot gegaan in de envelop, echt balen! Het blaadje van Chanel en de envelop roken wel errrrg lekker hoor, maar had het liever op m’n lijf gehad dan in de envelop haha ;)

  2. Met die miniverpakkingen kan je best een tijdje doen hoor! Ik heb met die van givenchy toch een maand of 2 gedaan (wel niet elke dag gebruikt maar toch), en coco mademoiselle vind ik ook een heerlijk geurtje

  3. Whow, een pakketje van Chanel, super leuk! Ik vind Coco Mademoiselle ook heel erg lekker. Mijn vriend heeft Blue de Chanel, vind hem wel lekker, maar ook een beetje scherp. Inimitable intense is fijnnn! Ik had ooit een proefje bij de Glamour gekregen en daar heb ik wel 1,5 maand mee kunnen doen, maar laatst had ik er ook een gekregen, maar die was al helemaal uitgedroogd terwijl die nog gewoon in het zakje zat. Hoop dat jij er wel een lange tijd mee kunt doen :)

    • Dat had ik juist bij dat Glamour proefje! Heb hem maar een keer kunnen gebruiken, en toen was hij al helemaal uitgedroogd. Gelukkig is deze nog wel ‘vers’ ;)

share the love...

