Shoplog – Dictionary en h&m

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

alles

Crisis, waar? Ik heb crisis in mijn kledingkast! Dat moet natuurlijk worden opgelost, en zie hier het resultaat van mijn laatste shoppingspree…

Het shoprondje begon ditmaal bij h&m, waar ik deze toffe sjaal en rok scoorde:

rok

Ik zocht nog een rok die wat langer was, omdat ik volgend jaar veel ga stagelopen en dus ga lesgeven. Omdat mijn rokjes eigenlijk allemaal te zomers of te kort zijn om mee voor een klas drukke pubers te staan, was ik blij dat ik deze rok vond! Kan ik volgend jaar ook eens wat anders aan dan broeken ;)
De rok kostte 30 euro.

sjaal

sjaal detail

Ook vond ik deze prachtige sjaal, en in de sale nog wel! Ik vond hem toen die collectie uitkwam al erg mooi maar was hem alweer een beetje vergeten. Nu was hij echter voor de helft van de prijs en kon ik hem niet weerstaan. Deze baby bestaat ook nog eens gedeeltelijk uit wol, dus warm is ie zeker! In ben Hollandse-lente proof.
De sjaal kostte eerst 30 euro, en nu nog 15.

Daarna vervolgde de online shoptour naar vente-exclusive, waar ik al eens over heb geschreven. Ik ben gewoon dol op deze sales! Ook had ik al vaker kleding van het merk Dictionary voorbij zien komen, en dat zag er toch wel heel leuk uit! Ook in deze sale lonkte al dat moois, en heb ik de volgende drie producten besteld:

jurkje

Allereerst belandde dit jurkje in mijn virtuele mandje. Het is een redelijk dikke stof met steekzakjes (waar ik helemaal dol op ben!) en een koordje in je taille. Het ziet er misschien niet spectaculair uit op de foto, maar ik zweer dat dit jurkje me drie meter lang doet lijken. No kidding. Doordat het koordje vrij hoog zit, maar het jurkje toch een natuurlijke curve doorloopt, lijkt het alsof ik 1) heel dun ben en 2) enorm lange benen heb. Kijk, en dat willen we! Helemaal met leuke lente heels eronder ben ik helemaal klaar voor de zon!

blouse zwart

blouse zilver

Dit zijn helaas weer twee dingen die ik terug heb moeten sturen. Op de foto zagen ze er zo flatteus en prachtig uit en het meisje keek ook heel blij (niet onbelangrijk!) met deze items aan. Toen ik deze twee baby’s thuis ontving en paste, keek ik alleen niet zo blij. Watskeburt? Ik weet het niet. Door het materiaal (zijde), het koord, en het feit dat de onderste knopen nog best hoog zitten, valt het blouseje gewoon niet zo mooi. Ook kreeg ik het idee dat mijn heupen te breed waren voor de onderkant van de top, omdat hij wat omhoog kroop. Tegelijkertijd zat hij nogal los rond mijn middel, dus het ideale figuur voor deze top kan ik zo niet bedenken. Niet het mijne in elk geval, en dat is en blijft jammer. :(
Alle Dictionary items waren origineel 70 euro, en nu 30 per stuk.

detail

Gelukkig kon ik het Dictionary jurkje wel houden, anders had ik dit leuke armbandje dat dienst doet als koord om de labels aan op te hangen nooit kunnen houden! Dat vind ik echt een leuk detail! Het is gemaakt voor hele, héle dunne polsjes, maar die heb ik gelukkig ;)

Wat vind je van mijn aankoopjes? Heb jij ook wel eens crisis in je kledingkast?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

20 gedachtes over “Shoplog – Dictionary en h&m

  1. Awww sad dat die laatste truitjes niet mooi uitkwamen :/ zeker dat zwarte… ik ben VERLIEFD op dat soort cuts! Waist benadrukkeeeen jaja. Altijd goed!! :D Kga ns kijken op die website, dankje voor de tip ^_^

  2. Leuke spulletjes heb je gescoord. Jammer dat je 2 items terug hebt moeten sturen, ze zien er wel leuk uit zo op de foto. Ik heb ook een beetje crisis in mijn kleding kast, maar na mijn tentamens in mei ga ik uitgebreid shoppen :)

share the love...

