Filmpje – mijn schoenenstash

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Ja hoor, eindelijk heb ik mezelf over de streep getrokken! Ik wilde al een poosje een filmpje opnemen, maar telkens kwam het er niet van. Tot nu, want ik heb een filmpje opgenomen met daarin mijn schoenenstash! Het is een heel lang filmpje geworden, dus feel free om wat door te spoelen ;) Omdat ik het filmpje via mijn iPad niet kon doorsturen naar mijn pc (en geen kabeltje heb), heb ik hem direct op Youtube geüpload. Gelukkig zei ik geen hele rare dingen! De volgende keer zal ik er voor zorgen dat ik wel kan editen, dat is voor iedereen wat prettiger. Maar voor nu: mijn schoenen. Enjoy!

Als je het filmpje niet kunt openen, komt dat door mijn soort upload in combinatie met jouw internetbrowser. Download hier de nieuwste Internet Explorer, die mijn uploadextensie ondersteunt.

Als je het een leuk filmpje vindt, kun je hem liken, en als je meer filmpjes van mij wilt zien kun je je ook abonneren op mijn kanaal. Zou ik leuk vinden!

Oja, dit is dus het bed na het filmpje…een grote bende ;)

Wat vindt je van mijn filmpje? Heb jij wel eens een filmpje opgenomen?

Liefs,
Lidewij

& enjoy je paasweekend!

Follow on Bloglovin

28 gedachtes over “Filmpje – mijn schoenenstash

  1. Pingback: Blog bday! Vier met me mee | so... Lidewij

  2. Pingback: Personal Photos #2 | so... Lidewij

  3. Brrr, vind mijn stem dus echt ruk, dus ik zou niet graag iets opnemen waar ik later mezelf terughoor ^^ Respect voor je lef!

  4. Heee dit is leuk om te doen zeg! Misschien doe ik dat een keer in foto’s. Jij hebt heeele andere schoenen dan ik zou uitzoeken, maar dat komt ook omdat jij (als ik het goed kan zien) een hele andere vorm voeten hebt. Ik vind die gekleurde laksandaal het fetst!

  5. Pingback: Tag – I love spring | so... Lidewij

  6. Ik vind het een leuk filmpje om naar te kijken. Is ook iets persoonlijker vind ik dan een geschreven blogje. En wat een massa aan leuke schoenen heb jij :-)

  7. Filmpjes maken vind ik altijd zo lastig, dus pluim voor jou :) Ik kon je alleen niet zo heel goed horen :( Wat veel schoenen! (ik zei dat toch niet he, van die kinky schoenen?) Fijn Pasen!

    • I know >< ik wilde niet te hard praten,maar dat heeft een beetje gebackfired.. Ach ja, volgende x beter en dan draai je het volume maar wat hoger ;) en thanks! Je bent een schat <3 haha jij was het niet, maar het is inderdaad wel iets dat jij ook had kunnen zeggen.

share the love...

