Tag – I love spring

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Vandaag, op tweede paasdag, had ik zin in een tag. En wat is er nou leuker dan de I love Spring-tag? Hij is al veelvuldig voorbij gekomen in beautyblogland, maar ik blijf het leuk vinden om hem te lezen! Jullie hopelijk ook, want ik heb mezelf getagged. Lees snel verder voor mijn I love Spring-tag!

1. Welke nagellakkleuren draag jij het liefst in het voorjaar?

Ik hou sowieso erg van vrolijke, maar niet te felle kleurtjes. Ook nudes vind ik erg leuk, maar in de lente draag ik het liefst één van mijn vier koraalkleurige lakjes, of een leuke mintgroen, zoals de toffe Sold out Forever en Mr. én Mrs. Brightsight.

2. Hoe zie jij er op je paasbest uit?

Wij gaan niet echt iets vieren met Pasen, dus ik heb geen ‘Paas-kostuum’ voor dit jaar. Als ik er écht op z’n ‘zondags’ uit zou willen zien, zou ik een net blousje dragen met een leuk rokje eronder. Ik hou van de combinatie van blousje met rokje, panty en ballerina’s.

3. Als je aan de lente denkt, waar word je dan echt vrolijk van?

Al die lieve lammetjes die weer door het frisse lentezonnetje huppelen! Van die lieve krullenkoppies kan ik heel vrolijk worden! Ze springen ook altijd zo lekker alle kanten op, die gekke beestjes. Van mijn kat die lekker met z’n buikje in de zon ligt, kan ik ook heel blij worden, hij geniet daar zo van! Soms denk ik dat hij een soort zonnepaneeltje op zijn buik heeft, dat hij gewoon af en toe op moet laden, haha.

4. Wat is jouw ultieme voorjaarsparfum?

Hmm, dat is een lastige. Ik heb niet veel luchtjes – dat kon je zien in mijn parfum-stash artikel – dus ik draag ze eigenlijk allemaal gewoon door elkaar. Maar als het wat warmer wordt, met name aan het eind van de lente, vind ik het heel lekker om Womanity weer meer te gaan dragen. Ik vind het een heerlijke, frisse, maar ook scherpe bloemige geur en ik vind hem echt bij warmer weer passen.

5. Welke items in je kast bewaar jij speciaal voor de lente?

Mijn mintgroene broek! Die is sowieso redelijk dun en zou ik echt niet aan doen als het niet zo warm is, maar ook omdat hij zo leuk combineert met al mijn vrolijk-gekleurde flatjes, die ik ook voor de lente bewaar. Ook mijn open, hooggehakte sandaaltjes bewaar ik voor heerlijk lente-weer. Die leukerds heb je gisteren allemaal in mijn filmpje kunnen spotten.

6. Van welk nummer krijg jij spontaan de lente in je bol?

Van lieve gitaarliedjes en bandjes! Hieronder heb ik twee drie liedjes gezet waar ik echt heel lente-happy van word, namelijk Even Now van Dashboard Confessional en I Woke up in a Car van Something Corporate. Even Now is gewoon een heel lief liedje, wat ik iets breekbaars vind hebben net als de eerste lente-blaadjes. I Woke up in a Car is gewoon heel vrolijk en zomers! Ook het heerlijke, vrije gevoel, van gewoon maar ergens naartoe rijden vind ik bij zonnige dagen passen. Het is misschien iets meer een zomer-in-je-bol liedje, maar ik krijg er ook lente kriebels van.
Ook vond ik in mijn Spotify-playlist nog een heerlijk nummer van Jimmy Eat World, namelijk Lucky Denver Mint. Ook hiervan gaan mijn bilspieren spontaan bewegen en hum ik automatisch mee. Love it!

7. Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?

Ik hoop nog een leuk koraalkleurig blousje te scoren, zoals ik in Eline’s coral-inspiratie post spotte. En als we dan toch bezig zijn, is een mintgroen blousje ook niet verkeerd! Ik ben sowieso nog op zoek naar vrolijke, luchtige tops, want die heb ik veel te weinig.

8. Welke smaak paaseitjes is jouw favoriet?

Ik ben niet zo lastig, haha! Geef mij maar chocola, en ik eet het op. Alleen die hele bittere, donkere chocolade vind ik niet zo lekker. Maar verder…melk, wit, met nootjes, stukjes, gepofte rijst, ik lust het allemaal!

Ik hoop dat je het leuk vond om deze tag te lezen, en als je hem over wilt nemen mag dat natuurlijk! Heb jij de lente al in je bol?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

18 gedachtes over “Tag – I love spring

  1. Leuke tag, maar een hilarische antwoorden staan er tussen. Vooral bij de paaseitjes, toen moest ik echt hardop lachen. xD Soms is chocolade van harte welkom, maar dan moet het wel goede chocolade zijn.. hele goede.

  2. Leuke tag! En wat leuk dat je me hebt genoemd :-) Koraal is ook zeker een van mijn favorieten voor de lente! Ik heb al wat koraalkleurtjes in mijn kast hangen en nu wil ik graag nog iets in het mintgroen en lichtgeel!

  3. Leuke tag! Ik ben ook nog op zoek naar een koraal bloesje. Laatst heb k bij de H&M een heel leuk mintgroen truitje gevonden, ben er zo gek op! Gelukkig schijnt het zonnetje nu, dus ik heb wel een beetje een lentegevoel, maar het is zoo koud buiten.

share the love...

