FOTD – Oh, berry baby!

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

fullface

De laatste look die ik plaatste, was enorm budget doordat ik het Action Smokey Eyes setje had gebruikt. Daarna had ik wel zin in wat high-end producten, en zie hier: een wat meer high-end look! Helaas heb ik geen prachtige Dior, Chanel, of Givenchy palettes maar wel heel wat Urban Decay palettes, dus kijk snel mee voor de look en welke producten ik heb gebruikt!

producten

Dit zijn alle producten die ik heb gebruikt. Je ziet hier ook wat budget favorieten, zoals mijn concealer en bronzer, maar ook wat meer high-end producten zoals de Chanel mascara, vele Urban Decay producten en MAC blush.

basis

Allereerst de basis make-up: die heb ik verzorgd met deze producten. De Sephora poederfoundation werkt erg fijn en als je nog een doosje in jouw kleur kunt vinden, is dit zeker een aanrader! Zoals je ziet begin ik de pan alweer flink te zien, maar gelukkig heb ik nog een back-up. Met de Catrice concealer heb ik nog wat wallen en kleine vlekjes weggewerkt. Daarna heb ik wat geshaped met de Catrice Cucuba bronzer en mijn wangetjes weer lekker laten blozen met de Ring of Saturn blush van MAC. Wat blijft dat toch een mooierd!

palettes

Dit zijn de drie palettes die ik voor deze look heb gebruikt: mijn Urban Decay Book of Shadows 3 en 4, en mijn Sephora palette.

highlighters

Mijn UD Book of Shadows 4 heb ik voornamelijk gebruikt voor de goddelijke highlighters die erin zitten, namelijk Sin (mijn lievelings!) en Skimp, ook een leukerd. Zoals je ziet zitten er vooral in Sin, Baked en Lost goede deuken van het gebruiken, dit zijn dan ook mijn favoriete kleuren uit het palette. Sin heb ik op mijn wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek gebruikt, en Skimp gebruikte ik aan de binnenkant van mijn onderste wimperrand voor wat extra sparkle.

bos3

Het UD Book of Shadows 3 heb ik gebruikt voor de kleuren, want wat zitten hier prachtige en aparte kleuren in! Ik heb Last Call over mijn bewegend ooglid gebruikt en met Rockstar heb ik mijn arcadeboog aangezet.

wenkbrauwen

Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik dit palette altijd, en wel de twee kleuren die ik hier met pijltjes heb aangegeven. Met de lichte kleur zet ik het begin van mijn wenkbrauw aan, en met de donkere kleur vul ik de rest van mijn wenkbrauw in. Van Serena heb ik geleerd dat je er zo voor zorgt dat je wenkbrauwen wat meer balans krijgen.

overige

Hier zie je alle kleine producten die ik voor deze look heb gebruikt, zoals mijn Sin chubby potlood, mijn zwarte oogpotlood en mijn vloeibare eyeliner. Maar je ziet ook mijn oogschaduwbasis (UD!), Anastasia wenkbrauwgel, Chanel mini-mascara, en L’Oréal lipstick.

De lipstick in combinatie met de warme roodtinten op mijn ogen geven de look een winters gevoel, vind ik. Ik waan me zo in Rusland, maar dat kan aan mij liggen ;)
Ook maakt het me wat bleker (voor zover dat kan), maar dat vind ik wel mooi bij deze look.

collage

swag

fullface2

Wat vind je van mijn look van vandaag? Hou je ook van zulk soort lipkleuren? Let me know!

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

21 gedachtes over “FOTD – Oh, berry baby!

  1. Ben dol op berrykleuren! Doen het altijd goed bij mijn lichte huidskleur. Ik ben jaloers (op een positieve manier ;) ) op je Urban Decay palettes!

  2. Mooie look! Ik draag liever wat lichtere/fellere kleuren op mijn lippen, omdat donkere kleuren mij niet zo heel mooi staan, maar bij jou staat het wel echt heel mooi. Je MAC blus is echt prachtiggg!

share the love...

