14 Day Nail Challenge #1

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Dit is hem dan, de allereerste dag van de 14 Day Nail Challenge, en ik ben maar meteen voor een heel mooi kleurtje gegaan! Over deze kleur – die ik vorige week ook droeg – kreeg ik op één dag wel drie (!) complimentjes over mijn nagels, dus die is blijkbaar erg mooi. En toegegeven, het is een mooie kleur, maar niet mijn favoriet. Geef mij maar roze en glitters ;) Maar alsnog is het een prachtkleurtje, en de naam doet me ook aan leuke dingen denken! Kijk snel mee naar de nagels van vandaag: King of Greens van Catrice.

De naam van het lakje van vandaag, King of Greens, doet me denken aan een hele toffe serie waar ik me altijd rot om lach, namelijk King of Queens!

Kitten-approved! Zo zie je maar, het kleurtje staat mooi bij zwart én wit ;)

Wat vindt je van deze groene kleur? Heb je hem zelf ook?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

18 gedachtes over “14 Day Nail Challenge #1

  1. Pingback: 14 Day Nail Challenge #6 | so... Lidewij

  2. Oh wow, deze kleur is echt heel erg mooi! Ik ben ook nog op zoek naar een mooie groene tint en zit een beetje te twijfelen tussen iets donkergroen zoals deze of toch mintgroen…

share the love...

