14 Day Nail Challenge #2

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Wat krijg je als je zwart/wit spikkels combineert met überschattig roze? Je zag het al even in de video van vanmorgen: dan krijg je een overload aan cuteness! Met dank aan mijn nu al zo geliefde Fujifilm XF1 heb ik enorm mooie foto’s kunnen kieken van de kleine kunstwerkjes die zich vandaag op mijn nagels bevinden. Ik vind het nu al jammer dat er morgen een ander lakje op moet! Gelukkig heb ik deze mooie foto’s om aan mijn nagels van vandaag terug te denken, kijk je mee?

Op deze foto komt de bijna-neonroze kleur van Mrs. Brightsight goed over, so pretty!

En hier zie je de subtiele zilveren shimmer op mijn nagels. Of de shimmer van Mrs. Brightsight komt of van de Confetti Topcoat, zou ik je niet kunnen vertellen, maar mooi is het zeker.

Deze twee beauties heb ik gebruikt om de creatie van vandaag mee te maken: Mrs. Brightsight van Catrice en de Confetti topcoat van L’Oréal.

Wat vind je van mijn nagels van vandaag? Ben je ook helemaal verliefd op de Confetti topcoat van L’Oréal? (Ik wel!) Wat heb jij vandaag op je nagels?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

21 gedachtes over “14 Day Nail Challenge #2

  1. Pingback: 14 Day Nail Challenge #14 | so... Lidewij

  2. Die topcoat heb ik werkelijk nog nooit eerder gezien, wat super leuk! En wauw, heb je een nieuwe camera gekocht offeh??

  3. Ziet er erg leuk uit! Ik heb nog nooit zo’n effect geprobeerd! Ik heb niks op mijn nagels vandaag :( ik had vrijdag een mooie nailart gemaakt maar t was nog niet droog en toen moest ik stofzuigen.. Hele nail art verpest haha

share the love...

