Filmpje – Shoplog Kruidvat & Etos

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Het is weer zondag en dus tijd voor een filmpje! Ik ben lekker gaan shoppen bij Kruidvat en Etos en heb twee tasjes met lekkere en mooie spulletjes mee naar huis genomen.

Het lakje waar ik het in de video over heb heet inderdaad Stick & Stones en is van het merk Ninja Polish. Hij is een stuk goedkoper dan ik me herinner, want op hun officiële website kost het lakje slechts 9 dollar. Maar hij is uitverkocht, en hij is zó vaak zó lang uitverkocht, dat de lakjes op eBay worden verkocht voor veel hogere prijzen. Na wat meer gespeur herinner ik me nu ook dat Sticks & Stones een dupe is van Lynnderella’s Connect the Dots, die voor 239 Noorse kronen, ongeveer 24 euro, over de toonbank raast. Raast, want ook deze wordt bijzonder weinig gerestocked. Dit mede omdat Lynderella de lakjes zelf met de hand maakt, maar het vast ook niet erg vindt dat haar lakjes zo gewild blijven en dus het tempo niet echt verhoogt. En sure, Lynnderella maakt mooie nagellakjes, maar om daar nou 24 euro + verzendkosten voor neer te tellen… Nee.
Ik ben zo blij met de Confetti top coat! :D

Hier zie je een swatch van Sticks & Stones van thebeautythesis.com, en hoewel ik die staafjes ook wel tof vind, zal ik hem nu zeker niet kopen.

Als je het een leuk filmpje vond, abonneer je dan op mijn kanaal! Elke zondag zal ik een filmpje plaatsen, dus stay tuned! En wat vind je van mijn aankoopjes?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

15 gedachtes over “Filmpje – Shoplog Kruidvat & Etos

  1. Pingback: Review – John Frieda Blow Dry Lotion | so... Lidewij

  2. Pingback: NOTD – Fata MaFiji | so... Lidewij

  3. Pingback: 14 Day Nail Challenge #6 | so... Lidewij

share the love...

