14 Day Nail Challenge #3

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Alwéér zo’n mooi lakje! En alweer een lakje van Catrice. What can I say? Ik heb er gewoon erg veel van! Ik vind het heerlijk om tussen de lakjes en glossjes in de grabbelbakken te rommelen, en vaak vis ik daar dan wat leuke lakjes uit. Soms zie ik ook een lakje wat ik echt heel graag wil hebben, eigenlijk móet hebben, en die koop ik dan voordat hij uit het assortiment gaat ;) Maar een gouden lakje… dat vond ik toch wel een risico, hoor. Want hoe vaak draag je nou een gouden lakje? Veel vaker, als ik eerder had geweten wat voor prachtige kleur dit was geweest! Kijk snel mee naar Oh My Goldness! van Catrice.

Allereerst even mijn excuses voor die enorme beschadiging in de nagel van mijn middelvinger. Als ik denk dat een lakje bijna droog is, krijg ik de neiging om dit te testen door een nagel even voorzichtig aan te raken, en vandaag had ik het geniale idee om met een andere nagel middenin mijn middelvingernagel te duwen. Tja. Niet zo handig als hij nog niet helemaal droog is. Probeer je er niet teveel aan te storen, zou ik zeggen ;)

In het zonlicht lijkt het wel vloeibaar goud, zo vol en schitterend!

Wat vindt je van Oh My Goldness? En heb jij een gouden lakje?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

14 gedachtes over “14 Day Nail Challenge #3

share the love...

