14 Day Nail Challenge #4

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Vandaag is alweer dag vier van de nail challenge, en ik moet zeggen dat het even wennen is, maar het gaat me goed af! Ook vind ik het errug leuk om iedere dag een ander kleurtje te dragen, want ik heb enorm veel lakjes nog nooit gedragen. Ik koop ze gewoon sneller bij dan dat ik ze gedragen krijg! Nu komt daar eindelijk eens verandering in. Remember mijn best-wel-huge Catrice nagellak-shoplog? Ik heb nu bijna alle lakjes hiervan gedragen, joepie! Van het lakje van vandaag krijg ik spontaan zomerkriebels, dus kijk snel mee als je het ook voelt kriebelen…

In daglicht is het een mooi lakje, maar in het zonlicht straalt de zomer helemaal van je vingers af!

Ook werd ik nog even gephotobombed door mijn kat :D

Vandaag draag ik dus Yellow Sub-Mandarin van, jawel, alweer Catrice. Ik heb gewoon zoveel mooierds van Catrice die ik allemaal wil laten zien!

Wat heb jij vandaag op je nagels? Wat vindt je van Yellow Sub-Mandarin?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

17 gedachtes over “14 Day Nail Challenge #4

  1. Ik ben vandaag met de nagellak remover over m’n nageltjes gegaan :-p . Tot dan waren ze bedekt met een rooskleurig lakje. En dat gele kleurtje vind ik heel mooi!

  2. Ik heb hem ook maar hij dekte bij mij voor geen meter! (zelfs na het derde laagje nog niet) toen heb ik t er maar weer af gehaald..:( erg jammer want het is zo’n mooi kleurtje.. X

      • Ja hij was denk ik ook oud (dik en streperig) ik had ‘m uit de ‘aktiebak’ bij de kruidvat gevist voor 1,35 ;) kreeg het iig niet voor elkaar ;) weer wat geleerd! Nóóit naggellak uit de aktiebak kopen.. haha!

    • Wow, wat een commitment, elke dag nagellak! Ik vind het wel leuk nu, maar ook een beetje een gedoe, elke dag nagellak erop en eraf ;) maar ik word wel lekker vrolijk als ik naar m’n handen kijk en dat is ook wat waard!

      • Oh wacht nee niet elke dag maar 2-3 keer per week toch zeker wel. Heb van mijn 7de tot en met mijn 25ste nagels gebeten dus om mn nagels mooi en sterk te krijgen ben ik gaan lakken. Tis nu nog niet super mooi zonder lak, maar ze zijn een stuk sterker.

      • Och jee, wat een lange tijd is dat! Wat goed dat je er nog vanaf bent gekomen! Gelukkig heeft het ook een beetje geholpen :)

share the love...

