Shoplog – Action

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Ladies, ik ben weer bij Action geweest. Héérlijke winkel is dat toch! Toen ik laatst zo enthousiast was over de oogschaduws in het Smokey Palette van Action, (en zoveel lieve en leuke reacties kreeg!) was ik toch benieuwd geworden. Want zou de rest dan ook zo goed gepigmenteerd zijn? Wat een ontdekking zou dat zijn! En misschien hebben ze bij Action nog wel meer low-budget toppers… Kijk snel verder welke make-upjes ik heb geshopt!

Allereerst belandde deze basecoat in mijn mandje. Het ging als vanzelf, ik had het bijna niet in de gaten ;) Zoals je ziet belooft het lakje te zorgen voor dikkere, gezondere nagels doordat er calcium gel aan de lak is toegevoegd. Ik sta altijd nogal sceptisch tegenover zulke uitspraken, want eerst zien, dan geloven is een uitspraak die goed bij mij past. Maar omdat ik toch wel weer eens een échte basecoat wil gaan gebruiken, sta ik er wel voor open. (Voorheen gebruikte ik namelijk gewoon een doorzichtig lakje en dat is niet ideaal.) Nu ik de 14 Day Nail Challenge doe, ben ik natuurlijk veel aan het lakken en nagellak aan het verwijderen, dus sterkere nagels zijn zeker welkom! Hopelijk helpt deze basecoat mij de challenge door! Aan het einde van de challenge zal ik je een update over mijn bevindingen met deze basecoat geven.

Ook kwam ik deze stripers tegen, en aangezien ik meerdere malen bij Kelly van Belessa heb gelezen over de goede kwaliteit van de stripers van Action, heb ik ze maar meegenomen. Ik wil echt wat meer met mijn nagels gaan doen, en de challenge heeft me zeker geïnspireerd om hier eindelijk mee te gaan beginnen! Nu nog even bedenken wat ik met de stripers kan gaan doen… als je leuke ideeën of tips hebt, laat ze achter!

Kijk nou hoe cute dat doosje is!

My very own custom nail design! Klinkt goed ;)

Hopelijk dekt het middelste glitterlakje een beetje, want die roept nu al naar me!

Ook belandde dit oogschaduwquad in mijn mandje, gewoon omdat ik nogmaals de oogschaduw van Action wil testen. Dit paletje zag er ook wel leuk uit en ik denk dat ik hier best een leuke smokey eye mee kan maken. Als het goed is, zijn ze goed gepigmenteerd, zoals de bedoeling is van gebakken poeders, dus ik ben benieuwd!

In het doosje ziet het er in elk geval prachtig uit!

Ik ben heel benieuwd naar de spulletjes die ik deze keer weer heb geshopt bij de Action, hopelijk is de kwaliteit hiervan net zo goed als die van het Smokey setje van de vorige shoplog!

Naar welke producten ben jij het meest benieuwd? Shop jij ook wel eens beautyproducten bij de Action?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

19 gedachtes over “Shoplog – Action

  1. Pingback: Review – MAX Calcium Treat Base Coat | so... Lidewij

  2. Wat heb je super leuke dingen gekocht zeg! Ik moet echt weer snel een keer naar de Action, door stage kom ik niet meer in de stad omdat ik anders zo laat thuis ben.. Als stage afgelopen is dan ga ik echt de Action leeg kopen haah! :D

  3. Ha dat oogschaduwpaletje heb ik ook! Ze zijn eigenlijk wel ok! Wel shimmery (maar dat vind jij niet erg) en je kunt ze ook nat gebruiken voor wat meer intensiteit. Ben benieuwd naar de basecoat!

share the love...

