14 Day Nail Challenge #5

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Dag vijf van de nail challenge had ik zin in paars. Met mijn slaperige hoofd viste ik eerst Steel My Soul uit mijn nagellakbak, maar die heb ik al eens geswatcht voor soLidewij, dus die mocht ik niet nogmaals gebruiken van mezelf ;) Toen ik het lakje terugzette, viel mijn oog op Dirty Berry van Catrice. De zon scheen een beetje en ik zag een enorme overload aan glitters in lakje tevoorschijn komen. Wáárom heb ik deze nog nooit gedragen? Kijk snel mee en bereid je voor op een galaxy-trip!

Dirty Berry is een prachtig paars lakje met enorm veel koele shimmer erin. Het lakje doet me een beetje denken aan mijn enorme paarse ring die je in dit artikel nog eens terug kunt zien. De shimmers zijn prachtig, maar helaas was de zon net weggedoken. Toen ik later op de dag de zon spotte, ben ik meteen naar mijn camera gerend om de prachtige shimmers in actie op de foto te zetten! WOW. Mind is blown.

Kijk nou! Het lijkt wel of ze licht geven!

Hier zie je de shimmer nog eens goed. Er zitten echt heel veel verschillende kleuren glitter/shimmer in, zo mooi!

Vooruit, nog ééntje dan ;) Omdat het zo’n belachelijk mooi kleurtje is!

Wat vindt jij van Dirty Berry? Heb jij hem ook in je collectie?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

20 gedachtes over “14 Day Nail Challenge #5

share the love...

