Gewonnen – Primark pakketje Life by Rosie!

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Vorige week had ik een lucky day, want ik hoorde van Rosie dat ik haar Primark-pakketje had gewonnen! Yay! Het duurde eventjes voor TNT de weg naar mijn brievenbus gevonden had – het blijft lastig – maar zaterdag viel het schattige roze pakketje op de mat. Kijk snel mee wat ik er allemaal in vond!

Kijk nou hoe leuk allemaal!

Het eerste item dat ik er meteen uit viste, was deze toffe zonnebril. Hoewel ik een leuk Aviator-model heb, is een wat grotere zonnebril zeker welkom! En staat hij niet beeldig op mijn gare studeer-hoofd?

Het volgende dat ik tegenkwam, komt ook als geroepen! Het is een nailart setje met daarin twee kleuren stripers – een rode en een paarse – en in allebei de pennetjes zit ook nog een glitterreservoir. Tof! Hoe het allemaal precies werkt moet ik nog even uitvogelen, maar je kunt hier zeker een leuke nailart mee verwachten!

Verder zaten er nog wat leuke sieraden in. Ik vond een prachtige ring die me een Ibiza-gevoel geeft, een kettinkje dat ontzettend cute is, en een paar kruisjes-oorbellen. Oorbellen, jongens, oorbellen! Als je me nog niet zo lang kent of volgt, vraag je je nu vast af wat daar de big deal van is. Ik draag namelijk nooit oorbellen, omdat ik altijd zó erg moet wennen aan het gevoel en de look, dat ik ze simpelweg niet koop omdat ik bang ben dat ik ze nooit zal dragen. Bovendien heb ik al zeker drie jaar niets meer aan mijn oren gehangen en was ik er dus van overtuigd dat mijn gaatjes dicht zouden zijn gegroeid. Niets was minder waar! De kruisjes gleden moeiteloos door mijn oren heen, wat een wonder :) nu kan ik dus weer rustig wennen aan het gevoel van iets in en aan mijn oren, thanks Rosie!

Ik ben er in elk geval erg blij mee, en ik hoop dat de spulletjes van goede kwaliteit Primark-materiaal zijn gemaakt, want het ziet er allemaal veel te leuk uit om snel weer afscheid van te moeten nemen ;)

Wat vindt je van het pakketje? Shop jij wel eens sieraden of accessoires bij Primark?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

22 gedachtes over “Gewonnen – Primark pakketje Life by Rosie!

share the love...

