Review – Action neusstrips

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Remember één van mijn vorige Action shoplogs? Toen kocht ik het Smokey setje en de neusstrips. De Smokey set beviel goed, en ik ben ook meteen de neusstrips gaan testen. Ben je benieuwd wat ik ervan vond? Lees dan snel verder!

De verpakking zegt dat je de neusstrips op een vochtige neus aan moet brengen en ze moet verwijderen als ze helemaal droog zijn, na 10 tot 15 minuten. Ik heb ze drie keer gebruikt, en meteen de eerste keer deed het én al redelijk veel pijn om ze te verwijderen én zag ik geen resultaat. Dat zal mijn fout moeten zijn geweest, dacht ik meteen. Dus heb ik ze nog twee maal gebruikt. Maar ik kreeg echter steeds hetzelfde resultaat: een rode neus en geen viezigheid op de strip.

Ik had van tevoren al besloten dat ik geen voor- en na-foto’s zou maken, om je zo wat vieze poriënfoto’s te besparen, dus die heb ik ook niet gemaakt. De foto’s zouden echter niet heel verschillend zijn geweest, want behalve wat meer roodheid, zag mijn neus er na het gebruik van een strip steeds hetzelfde uit. En ik heb toch echt zichtbare poriën met viezigheid erin.

Ik had voor ik de strips kocht al een aantal positieve verhalen gehoord, en ook na mijn shoplog kreeg ik veel reacties die positief waren over de neusstrips van Action. What did I do wrong? Ik weet het niet. Ik heb de strips met de goede kant (echt waar) op mijn neus geplakt, nog een extra beetje nat gemaakt en laten zitten tot ze echt helemaal droog waren – wat overigens langer duurde dan 10 tot 15 minuten.

Ik had zo graag ook een positieve review achter gelaten, maar helaas hebben de Action neusstrips mij niets anders gebracht dan 1 euro minder in mijn portemonnee, een uur van mijn tijd, en een lichte irritatie op mijn neus. Helaas. Als je tips hebt over de neusstrips, laat ze dan achter! Ik wil dat ze bij mij ook werken namelijk ;)

Heb jij de strips ook eens geprobeerd? Weet je wat ik fout doe?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

17 gedachtes over “Review – Action neusstrips

  1. raar dat t niet goed werkt, bij mij weken ze echt super, ik heb allemaal viezige torentjes op die strip meteen als ik m eraf trek.. heb je m goed vochtig gemaakt en lang genoeg laten zitten tot hij weer droog is?

  2. Ik gebruik ze ook en de ene keer zie ik meer resultaat dan de andere keer, maar over het algemeen ben ik er heel enthousiast over. Ik denk dat je eens moet proberen iets minder water te gebruiken? Dat kan echt veel verschil maken.

  3. Ik gebruik deze strips 1 keer in de twee weken met mijn man, haha! Hij is er dol op! Bij ons werkt het aardig prima! Vooral bij hem en hij heeft er het minste laat van, haha! Jammer dat het niet zo positief voor jou is!

  4. Ik heb de eerste keer dat ik ze gebruikte hetzelfde gehad als jij. Daarna heb ik ze langer laten zitten, zeker een half uur tot een uur en toen ging het wel. Deed wel loei zeer omdat ie toen heel erg vast zat, maar het werkte toen wel. Bij mij was de lijm nog niet goed droog de eerste keer. Ik voel altijd aan zo’n strip en aan de buitenkant leek ie droog terwijl ie dat dus nog niet was. Denk dat dat het was. Overigens gebruik ik de strips niet heel vaak: ik krijg bij regelmatig gebruik dan gesprongen adertjes rond mn neus en dat is niet zo mooi. Freeman (te koop bij De tuinen) heeft een gezichtsmasker in een tube met avocado wat ook echt alles uit je poriën zuigt. Misschien die eens probere?

    • Thanks voor de tip! Dat masker heb ik al, maar mijn poriën zijn superhardnekkig denk ik, want zelfs dan gebeurt er niet zoveel. Ai. Maar ik zal ze eens langer laten zitten, misschien dat dat helpt!

  5. Wat jammer! Ik heb ook veel goeds gelezen over deze neus strips! Ik wil ze zelf ook nog een keer gaan proberen als ik weer naar de Action ga! (: Wel fijn dat je er eerlijk over geschreven hebt <3

share the love...

