14 Day Nail Challenge #7

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Je zag hem natuurlijk al voorbij shimmeren tijdens de shoplog: vandaag draag ik Stay the Night van OPI! Een prachtig OPI lakje uit de Liquid Sand collectie. Zum smullen! Ik kan de hele dag al niet van mijn nagels afblijven (getuige de beschadiging in mijn duim – alweer – en mijn ruwe vingertoppen) en andere mensen trouwens ook niet. Beetje vreemd, als anderen aan je nagels voelen, maar ik zie het maar als een goed teken ;) Kijk snel mee voor foto’s van deze beauty!

Stay the Night is hier nog een beetje aan de natte kant, maar daar kwam ik later helaas pas achter. Het lakje voelde droog aan, maar is toch nog even verder gegaan met uitharden en extra ruw worden. Op deze foto’s vind ik hem echter écht op liquid sand lijken, maar het wat subtielere effect kreeg ik moeilijk vastgelegd op foto’s. Wel zie je de rode shimmers en glitters erg goed, en wat een plaatjes zijn het!

(Hier zie je de chunk die ik uit mijn duim heb gehapt…)

Hier kreeg ik het ruwe effect eindelijk goed gekiekt! Het licht viel er precies goed op, zodat de ruwe delen en het reliëf goed zichtbaar werden.

Nadat ik het filmpje had opgenomen, keek ik naar mijn nagels en zag dat ze ineens nóg ruwer waren geworden. What the..?! Het lakje wordt dus vrij snel hard, maar hardt daarna nog verder uit. Op de foto’s hieronder zie je het liquid sand effect dus nóg beter:

Het verwijderen van de nagellak zal wel een ramp zijn, maar dat heb ik graag over voor zo’n mooie en speciale manicure. Het viel me alleen wel een beetje tegen dat ik maar liefst drie laagjes nodig had voor het lakje echt begon te dekken, dat vind ik erg jammer. Wellicht dat het beter werkt met een zwarte basislak eronder, dat zal ik nog eens proberen!

Wat vindt je van mijn lakje van vandaag? Heb je zelf ook een liquid sand lakje, of een andere lakje van OPI?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

23 gedachtes over “14 Day Nail Challenge #7

  1. Eerst wist ik het niet zo goed met die liquid sand lakjes, maar sinds ik deze heb ontdekt wil ik m hebben. Maarja, ik heb net 2 weekendjes weg en een vakantie geboekt dus ik ben blut haha

    • Wow, dankje! Wat lief dat je dat zegt :) het lakje ging er best lastig af, dus heb ik een half watje met remover op elke nagel gedaan, aluminiumfolie eromheen gewikkeld en het er na tien minuten afgehaald. Toen ging het wel ;) hopelijk betekent dat ook dat hij niet zo snel zal chippen!

share the love...

