Filmpje – Sephora Shoplog

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Vandaag heb ik weer een filmpje! Ik vind het zó leuk om filmpjes op te nemen, dat ik deze week een extra filmpje heb gemaakt, speciaal voor jullie <3
Ik heb lekker bij Sephora geshopt en mijn aankoopjes wil ik graag met jullie delen, dus kijk snel naar het filmpje als je daar benieuwd naar bent. Ik heb het vandaag zelfs voor elkaar gekregen een filmpje van minder dan tien minuten op te nemen, haha. Het lukt me wel ;)

Ik heb gekocht:
– Yes to Cucumbers color care shampoo
– Yes to Cucumbers color care conditioner
– OPI liquid sand lakje in kleur Stay the Night
– Clinique Chubby Stick Intense in kleur Heftiest Hibiscus

Wat vindt je van mijn aankoopjes? Vindt je mijn filmpjes net zo leuk om te zien als ik om ze te maken?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

14 gedachtes over “Filmpje – Sephora Shoplog

  1. Pingback: Review – yes to… Shampoo & conditioner duo | so... Lidewij

  2. Pingback: Review – Clinique Chubby Stick | so... Lidewij

  3. Wat een leuk filmpje! En ik ben zooooo blij met jouw review over de Chubbystick :-) ik ben al een jaar fan van deze stickjes en ik kan er maar geen genoeg van krijgen. Ik zou ze in alle kleuren willen kopen, echt! maar daarvoor vind ik ze net iets te duur ;-)

share the love...

