14 Day Nail Challenge #8

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Vandaag ben ik halverwege de 14 day nail challenge en ik vind het nog steeds erg leuk om te doen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet had verwacht dat het zoveel werk zou zijn, haha! Maar elke dag nagels lakken en weer verwijderen vergt nog best veel tijd, en ik heb niet elke dag zin om mijn mooie manicure er weer af te halen. Maar vrees niet, want ik ga gewoon door! Als een echte pitbull laat ik iets niet meer los als ik mijn tanden er eenmaal in heb gezet, dus je hebt nog zeven dagen van me tegoed ;) Vandaag had ik eigenlijk zin om mijn liquid sand lakje van gisteren (Stay the Night van OPI) er lekker op te laten zitten, maar ik heb hem toch ingeruild voor een Essie-lakje, namelijk één van de twee Essie kleurtjes die ik al had voor mijn Etos shoplog laatst. Kijk je mee?

Ik draag hier To Buy or not to Buy van Essie, een heel mooi lila kleurtje. Er zitten shimmers in deze pretty pastel, maar die zie je helaas alleen maar van héél dichtbij in het zonlicht.

Hier zie je de shimmers goed in het flesje:

Ik vind het reliëf van het Essie-logo in het flesje zo mooi!

Wat vindt je van mijn nagels van vandaag? Zet je ook altijd door, als het toch lastiger blijkt te zijn dan je aanvankelijk dacht?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

40 gedachtes over “14 Day Nail Challenge #8

  1. mooie kleur, gewoon doorzetten, vind het altijd leuk omnara te kijken, je kiest alrijd hele mooie kleuren uit! heb je de pasteltinten van de hema al gezien? ik zag ze gisteren en werd op slag verliefd:P

  2. Heel mooi kleurtje! Echt knap van je dat je toch doorzet! Lijkt me ook super veel werk iedere dag je nagels lakken. Ik doe het 2-3x per week en dat vind ik soms al teveel :)

  3. Goed bezig! Ik moet er niet aan denken om elke dag mijn nagels te lakken, heb ik echt geen tijd voor haha ;-) Maar goed dat je doorzet! Ik vind deze kleur wederom erg mooi!

  4. Schattig kleurtje :) Ik weet dat dit soort kleurtjes mij vaak niet staan, dus ik zal m niet zelf aanschaffen maar het staat jou wel heel lief :)
    En ja, het is best veel werk he? Het viel mij stiekem ook een beetje tegen haha. Maar ik vind het wel echt heel leuk om te zien!

    • Ah, dankje :) het is inderdaad veel werk, maar het is wel leuk om te zien (bij jou ook!) en ik blijf er leuke reacties op krijgen. Anders was ik denk ik ook gewoon doorgegaan hoor, maar dit maakt het wel extra leuk :)

share the love...

