14 Day Nail Challenge #9

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Hoewel ik dol ben op Essie, heb ik veruit de meeste lakjes van Catrice. Het is een lekker goedkoop en bereikbaar merk, met toch goede kwaliteit en leuke kleurtjes. En lekker veel limited editions! Ongeveer een jaar geleden kwam Catrice met de feMALE collectie, en daar was ik natuurlijk als de kippen bij. Hoewel ik niet alles even spannend vond, scoorde ik één van de duo chalk doosjes (in koper met bruin, erg fijn duo!) en dit gave grijze lakje. Grijs, saai? Echt niet!

Deze grijze kleur is namelijk mat! Heel tof vind ik het, al ben ik telkens wel bang om er een topcoat over te gebruiken, want ik vrees dat hij dan niet meer mat is. Maar voor de challenge maakt dat natuurlijk niet uit, dus zonder topcoat it is o/

Één van de leukste kleurcombinaties vind ik roze met grijs, en dat zit op dit flesje wel snor!

Zó mooi, dat matte effect! Het is het lakje So Suit van Catrice, uit de feMALE collectie van vorig jaar dus. Wat vindt je ervan? Heb jij ook een mat lakje of een matte topcoat?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

12 gedachtes over “14 Day Nail Challenge #9

  1. Wow crap, ik ben om! Netjes gelakt en ook respect dat je elke dag je nagels lakt, of in ieder geval vaak. Want ik volg de challenge niet altijd.. I know bad, maar een diepe buiging!

    • Ahh, dat is balen! Ik vis juist veel LE’s uit de grabbelbak hier, maar dat komt omdat het echt een klein dorp is ;) als er eens iets is wat je écht moet hebben, kan ik wel voor je kijken hoor :) hier is eigenlijk alles altijd over.

share the love...

