Filmpje: What’s in my bag tag

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Ladies, ik heb alweer een filmpje voor jullie! Vandaag is het filmpje wel weer wat langer geworden, hopelijk vindt je dat niet erg ;) ik heb vandaag de what’s in my bag? – tag gedaan, omdat ik die tag altijd zo leuk vind om te zien! Tijdens het filmpje ben ik er wel achter gekomen waarom mijn tas altijd zo zwaar is, poeh zeg! Wat sleep ik veel rotzooi mee ;) Kijk je mee?

Mijn tas is de Virgin Tonic van George, Gina & Lucy. Toen ik hem kocht was ik in ritsjes-heaven :D

Zoals je ziet viel mijn camera even uit aan het einde, ik schrok echt toen ik hem uit zette en een zwart schermpje aantrof! Gelukkig was dat roze mini-tasje het allerlaatste dat in mijn tas zat, en heb ik alleen het einde nog even op hoeven nemen. Yay! Volgende keer dus beter op je batterij letten, Lidewij… ;)

Hopelijk vond je het een leuk filmpje om te zien! Als je het een leuke tag vindt, mag je hem natuurlijk overnemen, vind ik hartstikke leuk!

Wat vindt je trouwens van de lengte van mijn filmpjes? Welke lengte vindt jij ideaal? Laat het achter in de comments!

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

21 gedachtes over “Filmpje: What’s in my bag tag

  1. Pingback: FOTD – Sultry | so... Lidewij

  2. Mooie tas en leuk filmpje! Wat heb je een hoop lipproducten in je tas zitten :). Ik heb ook altijd heel veel papieren en bonnetjes erin zitten, maar probeer mn tas wel 1x in de week uit te mesten.

  3. Leuk filmpje! Ik ben persoonlijk zelf fan van de filmpjes rond de 10/12 minuutjes, maar doe vooral waar je je zelf goed bij voelt. Af en toe wat langer maakt ook niet echt uit hoor!

  4. Leuk filmpje Lidewij, mooi dame ben je! En de lengte van je video’s.. Ik denk dat ik helemaal niks mag zeggen over een lengte van een video ;). Ik heb altijd begrepen dat 10-12 minuten een beetje de max is, nou ga ik daar zelf telkens over heen! En als jij lekker veel te vertellen hebt dan vertel je toch lekker! ik vond het filmpje leuk! En lange filmpjes –> Grote liefde:D!

    • Haha nee, daar mag jij niets over zeggen :P ik vind het zelf ook niet vervelend hoor, juist wel lekker chill op een luie zondag om lekker lange filmpjes te kijken maar omdat de meeste filmpjes een stuk korter zijn wou ik het toch even polsen :) en dankje voor je lieve complimentjes! <3

share the love...

