14 Day Nail Challenge #10

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Dag tien alweer meiden, de tijd vliegt voorbij! Vandaag draag ik een lekker mintgroen kleurtje, omdat ik heerlijke lente-vibes kreeg van het lekkere weer :) Ook heb ik me aan een voorzichtige nail-art gewaagd. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Het lakje van vandaag is Sold Out Forever van Catrice. Je zag hem al voorbij komen in een shoplog waarin ik enorm veel Catrice nagellak had gekocht, en Sold out Forever was het lakje dat is als back-up had gekocht. Omdat het een heel leuk kleurtje is, en omdat hij inderdaad sold out forever is, en dus lastig als back-up te krijgen is. Toen ik hem dus nog zag liggen heb ik hem meteen meegenomen.

Ik heb mijn manicure van vandaag opgepimpt met wat streepjes die ik met de stripers van Action heb gemaakt. Veel creatiever dan twee streepjes in een aztec-achtig vormpje kwam ik niet, maar ik vond het wel leuk staan. Mintgroen met goud is dus een go!

Eerst bracht ik twee laagjes Sold out Forever aan, en daarna maakte ik twee streepjes op elke ringvingernagel met de crèmekleurige striper. Daarna ben ik er met de glitterkleur overheen gegaan, want helaas dekt die op zichzelf niet.

So pretty <3

Ik vind de shimmer in Sold out Forever zo mooi!

Wat vindt je van mijn eerste poging tot nail-art? Heb je nog leuke ideeën voor nail-art en draag je het zelf wel eens?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

13 gedachtes over “14 Day Nail Challenge #10

  1. Pingback: Review – MAX Calcium Treat Base Coat | so... Lidewij

    • Dat kan kloppen hoor! Volgens mij zijn er namelijk drie versies van. Ik heb er nu twee die best verschillend zijn, en een vriendin van me heeft een hele lichte, meer blauwachtige versie.

share the love...

