Question: this, this, or this?

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Vandaag heb ik een vraag aan jullie. Ik heb namelijk wel zin om een tutorial op te nemen, en nu had ik zelf drie looks in mijn hoofd die me leuk leken om een video-tutorial van op te nemen. Kijk snel mee voor de looks en laat me dan weten welke jij het liefst zou willen zien!

De looks die ik aan het overwegen was, zijn een neutrale every day-look, een shiny glitter-look en een smokey eye.

Dit is de neutrale every-day look:

De shiny glitter-look zie je hier:

De laatste is de smokey eye:

(Het is op deze foto al avond en zoals je ziet is hij – helaas – ook wat gaan creasen. Excusez-moi!)

Welke look spreekt je het meest aan en zou je een video-tutorial van willen zien? Let me know!
Als er nog een andere look is die ik heb gemaakt (die vindt je allemaal hier), waar je graag een tutorial van zou willen zien, kan dat natuurlijk ook dus laat het me weten!

Ik zal de resultaten van de poll (en de comments natuurlijk) over een paar dagen evalueren en dan kun je de tutorial komend weekend of het weekend erna verwachten! Bedankt voor je input!

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

21 gedachtes over “Question: this, this, or this?

share the love...

