10 things that make me happy

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Ik weet niet of het een tag is of niet, maar het leek me leuk om 10 dingen met jullie te delen waar ik erg blij van word! Vandaar dus: 10 things that make me happy. Want er zijn veel dingen waar ik blij van word!

Ik heb ze niet in een bepaalde volgorde gezet, maar gewoon in de volgorde waarin ze in me opkwamen. Dit zijn de tien dingen waar ik blij van word:

1) een slapende kat. En dat het liefst míjn slapende kat. Wat een lekker ding is dat toch, en hij slaapt vaak, dus ik kan gelukkig vaak genieten van de kat in slaap-modus. Hij ruikt ook altijd zo lekker naar slaap-kat, heerlijk <3

2) een mooie look. Niet veel dingen maken mij ’s morgens blijer dan een look die écht prachtig is geworden. Enjoy the rest of the day!

3) een lekker ontbijtje. Een poosje geleden deed ik de boyfriend tag en één van de vragen daarin was welk ontbijtje ik het lekkerst vind. Mijn vriend gaf het goede antwoord en een paar dagen later maakte hij het ontbijtje voor me, zo lief!

4) muffins. Vooral muffins van de markt, die zijn zo yummie! Er zit vast een enorme load aan boter en suiker in, want ze zijn heerlijk en worden niet oud. Elke week zijn er andere soorten en tot nu toe heb ik de vanille, chocolade, cappuccino, en bosbessen muffins geproefd. Omnomnom.

5) bed. Ik hou van mijn bed. ’s Morgens, ’s avonds, ’s middags – je kunt me wakker maken voor mijn bed, haha! Vooral nu het beddengoed weer buiten kan drogen ruikt het heerlijk fris, mhh! Als ik het dan heb opgemaakt heb ik meteen zin om erin te duiken.

6) vriendinnen. Ik probeer veel met vriendinnen af te spreken, en dat lukt de laatste tijd wat minder door de drukte op mijn opleiding. Des te leuker is het dan om tussendoor een lief berichtje te krijgen, dan word ik helemaal warm & fuzzy van binnen! Het zijn stuk voor stuk echt de liefste meiden die ik ken <3

7) dingen die lukken. Niets frustrerender dan dingen die je probeert, maar telkens niet lukken. Maar hoe leuk is het als het dan tóch lukt? Supergaaf! Ik ben dan altijd zó trots op mezelf, zeker als iedereen van tevoren tegen me heeft gezegd dat het niet kan. Drie vakken in plaats van twee tegelijk? Ik fix het. Én ik haal ze allemaal. Pure trots :)

8) lieve comments. Over een poosje komt mijn blogverjaardag eraan (of nou ja, kwart verjaardag) en ik kan me mijn eerste comment nog goed herinneren. Of, beter gezegd, mijn reactie op die eerste comment. Ik was euforisch, zo lief vond ik het dat iemand gewoon iets achter liet op mijn blog! Zomaar! Nu ontvang ik dagelijks zulke lieve cadeautjes (want dat zijn het echt voor me) en ik ben nog altijd even blij. Dankjewel <3

9) film kijken. Hoewel ik dol ben op de frisheid van mijn bed, ben ik ook dol op het heerlijke knusse gevoel van samen op de bank met kaarsjes aan een film kijken. En wat kijken we er veel! We verslinden ze, mijn vriend, mijn kat, en ik. Want de kitten ligt altijd op schoot mee te kijken. Of er tussendoor de snurken voor wat extra sound effects ;)

10) mijn nieuwe camera. Je kon het hier al lezen: ik ben verliefd op mijn nieuwe camera. Wat een lekker ding is dat! De eerste paar dagen was ik telkens overrompeld door de scherpte van het ding – en toegegeven, dat mag ook wel, maar toch. WOW.

Waar wordt jij allemaal blij van?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

15 gedachtes over “10 things that make me happy

  1. Wat een heerlijk artikel, word er zelf ook vrolijk van! Slapende katten, vooral je eigen inderdaad, zijn zo relaxed en rustgevend! <3 Ook lieve comments hou ik van :)

  2. Leuke blog heb je :) ik heb dat bordje op de foto ook! Ik word blij van vriendinnen, de zon, lekker eten, romantische uitjes met mijn vriend etc!

  3. Mooi en leuk overzichtje. Ik kom zo’n vragen (waar word jij blij of gelukkig van?) regelmatig tegen op blogs, en ik moet zeggen dat het antwoord varieert van dag tot dag. Vandaag word ik gelukkig van de ochtend zonnestralen, het lekker ontbijt dat ik heb genomen en dat ik mijn nieuwe Chubby Stick kan op doen :-) haha

share the love...

