14 Day Nail Challenge #11

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Toen ik iets meer dan een week geleden vertelde dat ik voornamelijk Catrice lakjes had en daarnaast alleen nog maar Essence en twee Essie lakjes, was ik één beauty vergeten. Het is een lakje van YSL dat ik niet zo vaak draag omdat ik het zonde vind om dit dure lakje te dragen. Ik heb hem een poosje geleden gewonnen in een enorme goodiebag (waar ik énorm blij mee was! :D) en ik ben er heel zuinig op. Maar ook nagellak gaat uiteindelijk over datum en begint dan te schiften en ik zou niet weten wat je hier tegen kunt doen, behalve zorgen dat je lakje voor die tijd op is. Dus toen ik hem tegenkwam in de zoektocht naar een lakje voor vandaag, heb ik Black Bronze uit de doos gehaald een meegenomen. Kijk snel verder voor de foto’s!

Black Bronze komt uit de Noirs Couleurs collectie van YSL uit fall/winter 2011. Het is een heel mooi blackened bronskleurig lakje dat helemaal vol zit met shimmers. Toen ik het lakje ontving, zag ik op het doosje nummer 128 staan en dacht ik dat de blauwe versie erin zou zitten, maar de lakjes waren in het verkeerde doosje gestopt en ik had Black Bronze ontvangen, die ik nóg mooier vind.

Mijn excuses voor de staat van het doosje, ik bewaar hem al die tijd al in mijn nagellakdoos en hij is er niet 100% heelhuids uit gekomen.. ;)

Ik vind zowel het doosje, als het flesje, als het lakje zelf echt prachtig. Ik snap dat er mensen zijn die er meer dan twintig euro voor neertellen, want het geeft echt een gevoel van luxe.

Het lakje dekt met één laagje en blijft stunning lang zitten. Helaas moet hij er vanavond weer af om plaats te maken voor het volgende kleurtje, maar anders zou hij gerust een dag of vijf chiploos rond blijven hangen.

Heb jij een heel chique lakje dat je eigenlijk niet wilt opmaken? Wat vindt je van de kleur Black Bronze?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

11 gedachtes over “14 Day Nail Challenge #11

  1. alweer een hele mooie kleur, de glans finish in deze lak is echt supermooi…
    mijn lakje van Anny doe ik niet heel vaak op ( mountan cat) omdat ik anders bang ben dat hij te snel opgaat,.,

share the love...

