14 Day Nail Challenge #12

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Dag twaalf alweer, overmorgen komt de laatste nail challenge NOTD alweer online! Omdat ik zeker al mijn Essie lakjes wilde laten zien, is het vandaag tijd voor mijn laatste Essie kleurtje, genaamd Russian Roulette. Een prachtig rood kleurtje! Met slechts één laagje neigt de kleur licht naar framboos, maar joekel er nog een laagje overheen en het wordt een vurige rood. Kijk snel mee voor de foto’s van deze beauty!

Daar issie weer: het mooie Essie-logo in het flesje. Ik weet niet waarom, maar het doorzichtige van het glas in combinatie met het reliëf van het logo vind ik heel mooi!

Zoals je kunt zien, heb ik deze al een aantal keer gebruikt, en hij blijft ook makkelijk een dag of vijf chiploos op mijn nagels. Natuurlijk wel in combinatie met een topcoat, maar vijf chiploze dagen vind ik best veel!

Je hebt het misschien al gemerkt, maar ik ben dol op Essie! Hoewel ik de lakjes vrij duur vind (tien euro voor 13,5 mililiter vind ik een pittige prijs), is de prijs-kwaliteit verhouding wel helemaal in orde. Als het een kleurtje is dat je vaak zult gebruiken, is het de investering dus zeker waard!

Heb ik je inmiddels overtuigd van de heerlijkheid van Essie-lakjes? Welk kleurtje van Essie zou jij het liefst aan je stash toevoegen?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

21 gedachtes over “14 Day Nail Challenge #12

  1. Prachtig kleurtje! Ik heb nog steeds geen Essie lakje, maar je hebt me wel al overtuigd :). Als ik weer een keer bij de Etos kom ga ik zeker eventjes kijken of er een mooi kleurtje tussen staat. Zal wel, weet ik nu al :)

share the love...

