14 Day Nail Challenge #13

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Ladies, vandaag presenteer ik jullie het één-na-laatste lakje van de 14 day nail challenge. De tijd vliegt! Stiekem ben ik ook al een beetje aan het aftellen, want elke dag je nagels lakken lijkt makkelijk, maar dat valt nog best tegen! En ik vind het ook best zonde om een perfectly good manicure elke keer weer zonder pardon van m’n nagels te halen als de 24 uur weer om zijn.
Anyway, vandaag wil ik een lakje laten zien dat heel mooi is in zijn eenvoud. Als ik je had verteld dat het een Essie lakje was, had je me waarschijnlijk geloofd, want hij is héél mooi! Maar dan voor een fractie van de prijs: dit Hema-kleurtje. Kijk snel mee voor dit lakje, dat óók best een naam als Stay The Night had kunnen hebben ;)

Deze beauty van Hema heb ik jaren geleden eens uit het schap gevist, samen met een dieppaars kleurtje en een grijs lakje dat bij nader inzien (helaas thuis pas) toch meer parelmoer bleek te zijn. Dit blauwe lakje vind ik echter, net als zijn paarse zusje, schitterend! Het is een prachtige diepblauwe nachtkleur, en als ik de namen bij Hema-lakjes mocht bedenken, zou ik het wel weten! After Dark zou ik hem noemen. Of Stay the Night, want laten we eerlijk zijn: dit lakje was er toch echt eerder ;)

Helaas hebben ze me bij Hema nog steeds geen baan als nagellak-naam-bedenker aangeboden en zal dit prachtige kleurtje het vooralsnog met ‘nummer 10’ moeten doen. Jammer, vind ik dat altijd. Het geeft toch een extra dimensie aan een lakje als het een leuke naam heeft! Bovendien kun je ze dan beter onthouden, want 10 lijkt nu eenmaal meer op 11 dan ‘After Dark’ op ‘Fetching Fuchsia’ lijkt. Toch? ;)

Een beauty, nietwaar? Ben jij wel eens heel erg verrast door een prachtig Hema-kleurtje? Welke naam zou jij dit lakje willen geven?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

23 gedachtes over “14 Day Nail Challenge #13

  1. Aaaah, dit is mijn favoriet van de Hema! Zelf heb ik hem ook, maar helaas is hij al bijna op.. I know.. het gebeurt echt. xD Schitterende kleur, love de klassieke touch eraan.

  2. Yes! Raak! Mooi :D spijtig dat de challenge bijna gedaan is, ik heb geen geduld om altijd te lakken maar op jouw handen kan ik gewoon mee genieten van kleurtjes haha!

  3. Ik heb eigenlijk helemaal geen hema lakjes… Dat is eigenlijk best een schande want in totaal heb ik er meer dan 150.. Dus een Hema lakje staat toch wel hoog op mijn wishlist.

share the love...

