Personal Photos #2

Hi daar, leuk dat je mijn blog bezoekt! Sinds een poosje ben ik verhuisd! Je vindt al mijn posts (inclusief deze!) op http://www.solidewij.nl tot zo!

Wat vliegt de tijd toch voorbij! Ik heb alweer een nieuwe set foto’s voor jullie, en mijn voornemen om meer tussendoor-foto’s te maken is zeker gelukt want ik heb er erg veel. Kijk snel mee wat ik de afgelopen maand allemaal heb uitgevreten ;)

Toen mijn nieuwe camera binnenkwam, ben ik meteen van bijna alles wat ik tegenkwam foto’s gaan maken. Hier zie je mijn every-day crème bakje, een detail van mijn Diesel-pumps die je ook al in dit filmpje zag, en nog twee foto’s van mijn mooiste paren.

Lekker eten! Ik heb een nieuwe snack ontdekt, namelijk krokante kipfiletjes, yumm! // Lekker de mandarijntjes opsmikkelen die mijn buurman voor me mee had gebracht omdat hij vindt dat ik te weinig fruit eet, haha // Wilde roze zalm voor de kat als Paasdiner // Hij vond het lekker!

Mijn agenda die best leeg was en de afgelopen maand alleen maar in het teken heeft gestaan van deadlines halen // Ik vind het altijd leuk om mijn aankoopjes nog even in het zicht te laten staan voor ik ze opruim // Mijn vriend en ik aten wafels als Paasontbijtje, yummie! // En hij maakte lekker tosti’s met satésaus voor me, om te lunchen tijdens het werken.

Allemaal studeer-foto’s! Hier zie je Chapelle voorbij komen, ik moest even lachen en aan de serie 24 denken toen ik dit zag ;) // Some light reading… ik zocht een artikel en kreeg de hele jaarlijn van het tijdschrift >< // Check die advertentie! Het is de jaargang van 1984, dus superoud // Geen zin meer-gekke bek.

Vrolijk! Pakketje van lifebyRosie kwam binnen met een leuke zonnebril! // Lekker een dagje rust gepakt en naar de Sephora gegaan. Ik kwam ook nog heel toevallig een vriendin tegen, dus heel m’n dag was meteen goed. Je moet af en toe ook ontspannen tussendoor! // Ik vind het zo lekker om de was weer buiten te drogen! Vorige week was het al zover en het ruikt dan zo lekker fris! // De kat vindt het vooral leuk dat de deur weer openstaat, kan hij lekker zelf bepalen wanneer hij naar binnen komt ;)

Mijn swatchhand na de Sephora-sessie. No comment ;) mijn vriendin vond het er ook al vreemd uitzien // De kat heeft weer een nieuw plekje: in een grote boodschappentas. Tja. // Mooie Chubbystick op m’n lips en m’n haar een soort van opgestoken met mijn hand // Ik vond een enorme fles Génifique van Lancôme in mijn beautykast die ik toch maar eens uit ga testen. Kritiekpuntje nummer 1: de fles moet je helemaal opendraaien om er met een pipet iets uit te halen. Maar we weten allemaal dat dat niet goed is voor de antioxidanten. Of zouden die er niet in zitten?

Wat vinden jullie van de foto’s van deze maand? Het zijn er wel erg veel hè, zal ik ze voortaan elke twee weken doen? Laat het weten! Wat heb jij de afgelopen tijd veel gedaan?

Liefs,
Lidewij

Follow on Bloglovin

20 gedachtes over “Personal Photos #2

  1. Leuke foto’s! De was buiten hangen vind ik ook super fijn, heb het gisteren ook kunnen doen. Tosti met satesaus heb ik nog nooit gehad, maar klinkt wel lekker. Het Genifique serum heb ik ook een tijdje gebruikt en ik vond hem wel fijn, maar niet echt speciaal. Wel jammer dat de dop helemaal opengedraaid moet worden.

share the love...

